Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effects of electronic commerce and the role of the online marketing in modern business

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζανάκη, Αγγελικήel
dc.creatorTzanaki, Angelikien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:42:46Z
dc.date.available2016-03-15T16:42:46Z
dc.date.issued2012-08-17T12:11:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5738
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο. Αρχικά αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη και τα πεδία εφαρμογής, ενώ στην συνέχεια γίνετε μια αναφορά στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του για τις επιχειρήσεις. Στην συνέχεια γίνετε μια αναφορά στην τηλεπικοινωνιακή υποδομή και στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επίσης, αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ και του διαδικτυακού μάρκετινγκ, και γίνεται αναφορά για το πως διαμορφώνεται το μίγμα μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου καθώς αναφέρονται και τα πλεονεκτήματα και υα μειονεκτήματα αυτού. Στο τέλος του πρώτου μέρους, αναλύεται η έννοια της on-line διαφήμισης, τα χαρακτηριστικά της και οι τύποι που υπάρχουν. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται έρευνες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Επίσης, αποτυπώνεται ο βαθμός υιοθέτησης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος, περιλαμβάνεται μια πρωτογενής έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και προσπαθούμε να διαπιστώσουμε αν η έρευνα μας αμφισβητεί ή επιβεβαιώνει τα ευρήματα άλλων μελετητώνel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος του διαδικτυακού marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις.el
dc.titleThe effects of electronic commerce and the role of the online marketing in modern businessen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζανάκη, Αγγελικήel
heal.creatorNameTzanaki, Angelikien
heal.publicationDate2012-08-17T12:11:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5738
heal.abstractΗ παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο. Αρχικά αναλύεται η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα είδη και τα πεδία εφαρμογής, ενώ στην συνέχεια γίνετε μια αναφορά στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του για τις επιχειρήσεις. Στην συνέχεια γίνετε μια αναφορά στην τηλεπικοινωνιακή υποδομή και στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Επίσης, αναλύονται οι έννοιες του μάρκετινγκ και του διαδικτυακού μάρκετινγκ, και γίνεται αναφορά για το πως διαμορφώνεται το μίγμα μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου καθώς αναφέρονται και τα πλεονεκτήματα και υα μειονεκτήματα αυτού. Στο τέλος του πρώτου μέρους, αναλύεται η έννοια της on-line διαφήμισης, τα χαρακτηριστικά της και οι τύποι που υπάρχουν. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται έρευνες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Επίσης, αποτυπώνεται ο βαθμός υιοθέτησης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος, περιλαμβάνεται μια πρωτογενής έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων. Παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και προσπαθούμε να διαπιστώσουμε αν η έρευνα μας αμφισβητεί ή επιβεβαιώνει τα ευρήματα άλλων μελετητώνel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΟι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο ρόλος του διαδικτυακού marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις.el
heal.titleThe effects of electronic commerce and the role of the online marketing in modern businessen
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό επιχειρείνel
heal.keyworde-commerce, electronic marketing, e-businessen
heal.advisorNameΑρακαδάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameArakadakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)