Εμφάνιση απλής εγγραφής

The evolution of e-shop in Greece and the behavior of consumers in the on line shopping.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζηστέργος, Στέργοςel
dc.creatorChatzistergos, Stergosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:36Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:36Z
dc.date.issued2014-03-20T17:00:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5849
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται προσέγγιση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσου ανάπτυξης των Ηλεκτρονικών Αγορών. Αναλύονται τομείς που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και τη συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι σε αυτές. Εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εμφανίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Αναλύονται ζητήματα ασφάλειας στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και ζητήματα ασφάλειας των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Παρατίθενται στοιχειά για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, ενώ μέσα από προηγούμενες εμπειρικές μελέτες εξετάζεται η στάση των καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος, παρατίθενται τα αποτελέσματα και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας για τη στάση των καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές, από ένα σύνολο 146 ερωτηθέντων.el
dc.description.abstractIn this Thesis we approach the topic of E-Commerce as a means of development of Electronic Markets. We analyze areas related to Online Stores, Online Shoppings as well as Consumer Behavior towards them. We investigate the advantages and disadvantages that display E-Commerce for Businesses and Consumers. We describe security issues in e-commerce and online stores. Data from development of e- commerce in Greece is cited. We consider previous empirical studies to examine consumer attitudes towards online shopping. Finally, we provide the results and present the conclusions of the survey on consumer attitudes to online shopping from a total of 146 respondents.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις on line αγορές.el
dc.titleThe evolution of e-shop in Greece and the behavior of consumers in the on line shopping.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζηστέργος, Στέργοςel
heal.creatorNameChatzistergos, Stergosen
heal.publicationDate2014-03-20T17:00:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5849
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται προσέγγιση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσου ανάπτυξης των Ηλεκτρονικών Αγορών. Αναλύονται τομείς που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και τη συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι σε αυτές. Εξετάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που εμφανίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Αναλύονται ζητήματα ασφάλειας στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και ζητήματα ασφάλειας των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Παρατίθενται στοιχειά για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, ενώ μέσα από προηγούμενες εμπειρικές μελέτες εξετάζεται η στάση των καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος, παρατίθενται τα αποτελέσματα και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας για τη στάση των καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές, από ένα σύνολο 146 ερωτηθέντων.el
heal.abstractIn this Thesis we approach the topic of E-Commerce as a means of development of Electronic Markets. We analyze areas related to Online Stores, Online Shoppings as well as Consumer Behavior towards them. We investigate the advantages and disadvantages that display E-Commerce for Businesses and Consumers. We describe security issues in e-commerce and online stores. Data from development of e- commerce in Greece is cited. We consider previous empirical studies to examine consumer attitudes towards online shopping. Finally, we provide the results and present the conclusions of the survey on consumer attitudes to online shopping from a total of 146 respondents.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις on line αγορές.el
heal.titleThe evolution of e-shop in Greece and the behavior of consumers in the on line shopping.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονική αγορά, ηλεκτρονικό εμπόριο, συμπεριφορά καταναλωτή, ηλεκτρονικό κατάστημαel
heal.keywordelectronic shopping, e-commerce, consumer behavior, e-shopen
heal.advisorNameΑρακαδάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameArakadakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)