Οι νέες τεχνολογίες ως παράγοντας της αφοσίωσης των πελατών στον τραπεζικό τομέα.
New technologies as a factor of customer devotion in banking.
Date
2009-09-24Author
Αναστασιάδης, Χριστόφορος
Μπέκα, Σωτηρία
Anastasiadis, Hristoforos
Mpeka, Sotiria
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην εργασία μας το αντικείμενο έρευνας είναι οι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες και κατά πόσο αυτές μέσω της ικανοποίησης πετυχαίνουν την ζητούμενη αφοσίωση των πελατών που επιδιώκουν οι Τράπεζες. Αποφασίσαμε αρχικά να ασχοληθούμε με τη διενέργεια της έρευνας και η πρώτη μας κίνηση σε συνεργασία με τον κύριο Τσουκάτο ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου εύχρηστου και συνάμα περιεκτικού που θα απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό του Τραπεζικού κλάδου. Η έρευνα μέσω των αποτελεσμάτων, μας έδειξε σε πρώτη φάση την άποψη που έχουν οι πελάτες για τις υπηρεσίες αυτές και μετά το βαθμό ικανότητας και εμπιστοσύνης στη χρήση τους. Με την ολοκλήρωση της έρευνας και την εξαγωγή των συμπερασμάτων από αυτή προχωρήσαμε στην εύρεση βιβλιογραφίας. Βάσει των πηγών βοηθηθήκαμε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Η ερμηνεία λοιπόν των αποτελεσμάτων μας έδειξε ότι η ελληνική κοινωνία είναι δύσπιστη και θα παραμείνει επιφυλακτική προς αυτές τις υπηρεσίες.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info