Εμφάνιση απλής εγγραφής

New technologies as a factor of customer devotion in banking.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑναστασιάδης, Χριστόφοροςel
dc.creatorΜπέκα, Σωτηρίαel
dc.creatorAnastasiadis, Hristoforosen
dc.creatorMpeka, Sotiriaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:46Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:46Z
dc.date.issued2009-09-24T14:05:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5859
dc.description.abstractΣτην εργασία μας το αντικείμενο έρευνας είναι οι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες και κατά πόσο αυτές μέσω της ικανοποίησης πετυχαίνουν την ζητούμενη αφοσίωση των πελατών που επιδιώκουν οι Τράπεζες. Αποφασίσαμε αρχικά να ασχοληθούμε με τη διενέργεια της έρευνας και η πρώτη μας κίνηση σε συνεργασία με τον κύριο Τσουκάτο ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου εύχρηστου και συνάμα περιεκτικού που θα απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό του Τραπεζικού κλάδου. Η έρευνα μέσω των αποτελεσμάτων, μας έδειξε σε πρώτη φάση την άποψη που έχουν οι πελάτες για τις υπηρεσίες αυτές και μετά το βαθμό ικανότητας και εμπιστοσύνης στη χρήση τους. Με την ολοκλήρωση της έρευνας και την εξαγωγή των συμπερασμάτων από αυτή προχωρήσαμε στην εύρεση βιβλιογραφίας. Βάσει των πηγών βοηθηθήκαμε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Η ερμηνεία λοιπόν των αποτελεσμάτων μας έδειξε ότι η ελληνική κοινωνία είναι δύσπιστη και θα παραμείνει επιφυλακτική προς αυτές τις υπηρεσίες.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι νέες τεχνολογίες ως παράγοντας της αφοσίωσης των πελατών στον τραπεζικό τομέα.el
dc.titleNew technologies as a factor of customer devotion in banking.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑναστασιάδης, Χριστόφοροςel
heal.creatorNameΜπέκα, Σωτηρίαel
heal.creatorNameAnastasiadis, Hristoforosen
heal.creatorNameMpeka, Sotiriaen
heal.publicationDate2009-09-24T14:05:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5859
heal.abstractΣτην εργασία μας το αντικείμενο έρευνας είναι οι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες και κατά πόσο αυτές μέσω της ικανοποίησης πετυχαίνουν την ζητούμενη αφοσίωση των πελατών που επιδιώκουν οι Τράπεζες. Αποφασίσαμε αρχικά να ασχοληθούμε με τη διενέργεια της έρευνας και η πρώτη μας κίνηση σε συνεργασία με τον κύριο Τσουκάτο ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου εύχρηστου και συνάμα περιεκτικού που θα απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό του Τραπεζικού κλάδου. Η έρευνα μέσω των αποτελεσμάτων, μας έδειξε σε πρώτη φάση την άποψη που έχουν οι πελάτες για τις υπηρεσίες αυτές και μετά το βαθμό ικανότητας και εμπιστοσύνης στη χρήση τους. Με την ολοκλήρωση της έρευνας και την εξαγωγή των συμπερασμάτων από αυτή προχωρήσαμε στην εύρεση βιβλιογραφίας. Βάσει των πηγών βοηθηθήκαμε στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων. Η ερμηνεία λοιπόν των αποτελεσμάτων μας έδειξε ότι η ελληνική κοινωνία είναι δύσπιστη και θα παραμείνει επιφυλακτική προς αυτές τις υπηρεσίες.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΟι νέες τεχνολογίες ως παράγοντας της αφοσίωσης των πελατών στον τραπεζικό τομέα.el
heal.titleNew technologies as a factor of customer devotion in banking.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτραπεζικές υπηρεσίες, αφοσίωση πελάτη, τραπεζικήel
heal.keywordbaking services, customer loyalty, bankingen
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)