Ρόλος, στόχοι και μέσα της διαφήμισης σε προϊόντα και υπηρεσίες.
Role, objectives and means of advertising for products and services.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2008-2-28TΣυγγραφέας
Πιστόλα, Αναστασία
Pistola, Anastasia
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Διαφήμιση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες