Η στρατηγική των επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης.
Business strategies in a period of crisis.
Date
2013-12-18Author
Κονιός, Κωνσταντίνος
Γεργεριτάκης, Ελευθέριος
Σκουλάς, Κωνσταντίνος-Παναγιώτης
Konios, Konstantinos
Gergeritakis, Eleftherios
Skoulas, Konstantinos-Panagiotis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η στρατηγική ως σχέδιο δράσης αποτελεί μια συνειδητή και ηθελημένη ενέργεια, έχει εφαρμογές σε πολλές περιπτώσεις όπως στην πολιτική, στην οικονομία, στο εμπόριο, στην τεχνολογία. Ο όρος χρησιμοποιείται για να δηλώσει το σχέδιο δράσης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, το σχέδιο που τίθεται προκειμένου να επιτύχουμε έναν οποιονδήποτε στόχο ο οποίος συνήθως βρίσκεται σε υψηλή στάθμη δυσκολίας. Σε περίοδο ύφεσης η στρατηγική των επιχειρήσεων αποτελεί το «φάρο» με τον οποίο θα πορευθούν οι επιχειρήσεις ώστε να αποφύγουν τα απότομα «βράχια» που αποτελούνται από τους κινδύνους και τις απειλές που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Με τη χρήση της πλατφόρμας asset4 από την Thomson Reuters επιλέξαμε τις εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση για να συγκρίνουμε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα annual reports περίπου 400 επιχειρήσεων που επιλέξαμε από την πλατφόρμα thomsonone.com από Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Δανία και Σουηδία προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη στρατηγική τους κατά τα έτη 2002-2011 χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα την κατάλληλη βιβλιογραφία. Companies during the judgment should develop some specific features to survive. Need to implement appropriate strategies and actions to ensure the continuity and competitiveness in this difficult period. Through this work we try after systematic survey to understand what the correct actions and strategies to be successful in business.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info