Εμφάνιση απλής εγγραφής

Business strategies in a period of crisis.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚονιός, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΓεργεριτάκης, Ελευθέριοςel
dc.creatorΣκουλάς, Κωνσταντίνος-Παναγιώτηςel
dc.creatorKonios, Konstantinosen
dc.creatorGergeritakis, Eleftheriosen
dc.creatorSkoulas, Konstantinos-Panagiotisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:01:14Z
dc.date.available2016-03-15T17:01:14Z
dc.date.issued2013-12-18T10:59:38Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6527
dc.description.abstractΗ στρατηγική ως σχέδιο δράσης αποτελεί μια συνειδητή και ηθελημένη ενέργεια, έχει εφαρμογές σε πολλές περιπτώσεις όπως στην πολιτική, στην οικονομία, στο εμπόριο, στην τεχνολογία. Ο όρος χρησιμοποιείται για να δηλώσει το σχέδιο δράσης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, το σχέδιο που τίθεται προκειμένου να επιτύχουμε έναν οποιονδήποτε στόχο ο οποίος συνήθως βρίσκεται σε υψηλή στάθμη δυσκολίας. Σε περίοδο ύφεσης η στρατηγική των επιχειρήσεων αποτελεί το «φάρο» με τον οποίο θα πορευθούν οι επιχειρήσεις ώστε να αποφύγουν τα απότομα «βράχια» που αποτελούνται από τους κινδύνους και τις απειλές που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Με τη χρήση της πλατφόρμας asset4 από την Thomson Reuters επιλέξαμε τις εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση για να συγκρίνουμε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα annual reports περίπου 400 επιχειρήσεων που επιλέξαμε από την πλατφόρμα thomsonone.com από Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Δανία και Σουηδία προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη στρατηγική τους κατά τα έτη 2002-2011 χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα την κατάλληλη βιβλιογραφία.el
dc.description.abstractCompanies during the judgment should develop some specific features to survive. Need to implement appropriate strategies and actions to ensure the continuity and competitiveness in this difficult period. Through this work we try after systematic survey to understand what the correct actions and strategies to be successful in business.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ στρατηγική των επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης.el
dc.titleBusiness strategies in a period of crisis.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚονιός, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameΓεργεριτάκης, Ελευθέριοςel
heal.creatorNameΣκουλάς, Κωνσταντίνος-Παναγιώτηςel
heal.creatorNameKonios, Konstantinosen
heal.creatorNameGergeritakis, Eleftheriosen
heal.creatorNameSkoulas, Konstantinos-Panagiotisen
heal.publicationDate2013-12-18T10:59:38Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6527
heal.abstractΗ στρατηγική ως σχέδιο δράσης αποτελεί μια συνειδητή και ηθελημένη ενέργεια, έχει εφαρμογές σε πολλές περιπτώσεις όπως στην πολιτική, στην οικονομία, στο εμπόριο, στην τεχνολογία. Ο όρος χρησιμοποιείται για να δηλώσει το σχέδιο δράσης μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού, το σχέδιο που τίθεται προκειμένου να επιτύχουμε έναν οποιονδήποτε στόχο ο οποίος συνήθως βρίσκεται σε υψηλή στάθμη δυσκολίας. Σε περίοδο ύφεσης η στρατηγική των επιχειρήσεων αποτελεί το «φάρο» με τον οποίο θα πορευθούν οι επιχειρήσεις ώστε να αποφύγουν τα απότομα «βράχια» που αποτελούνται από τους κινδύνους και τις απειλές που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Με τη χρήση της πλατφόρμας asset4 από την Thomson Reuters επιλέξαμε τις εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση για να συγκρίνουμε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα annual reports περίπου 400 επιχειρήσεων που επιλέξαμε από την πλατφόρμα thomsonone.com από Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Δανία και Σουηδία προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη στρατηγική τους κατά τα έτη 2002-2011 χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα την κατάλληλη βιβλιογραφία.el
heal.abstractCompanies during the judgment should develop some specific features to survive. Need to implement appropriate strategies and actions to ensure the continuity and competitiveness in this difficult period. Through this work we try after systematic survey to understand what the correct actions and strategies to be successful in business.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ στρατηγική των επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης.el
heal.titleBusiness strategies in a period of crisis.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικός σχεδιασμός, στρατηγικό μάνατζμεντ, στρατηγική επιχειρηματικότηταel
heal.keywordstrategic planning, strategic management, strategic entrepreneurshipen
heal.advisorNameΓαρεφαλάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameGarefalakis, Alexandrosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)