Εφαρμογή στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου πλεονεκτήματα και κίνδυνοι από την χρήση του.
E-commerce, benefits and risks from using it.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-01-21Συγγραφέας
Λαμπράκης, Ανδρέας
Σεμετζάκη, Μαρία
Lamprakis, Andreas
Semetzaki, Maria
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Ορίζοντας το απλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι «Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι η επικοινωνία και γη σύναψη εμπορικών συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων ή μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους , με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Η διαφορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου με το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν είναι ότι το πρώτο περικλείει την έννοια της συναλλαγής χρημάτων και αγαθών μεταξύ δύο ή περισσότερων μερών. Όμως η έννοια του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν είναι ευρύτερη ,γιατί περιέχει περισσότερες έννοιες και δραστηριότητες, όπως την ανταλλαγή πληροφοριών και ιδεών ενδοεταιρικά ή με συνεργάτες της εταιρίας, την εύρεση προσωπικού, την προσέλκυση προσωπικού και την βελτιστοποίηση διαδικασιών.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες