Εμφάνιση απλής εγγραφής

International marketing and activities in Middle East countries - The case of Dubai/Unilever.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜιχαήλ, Βαρβάραel
dc.creatorMichail, Varvaraen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:07:53Z
dc.date.available2016-03-15T17:07:53Z
dc.date.issued2010-05-04T11:03:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6749
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στο πώς η κουλτούρα και τα διάφορα συστατικά της (εκπάιδευση, αισθητική, γλώσσα, θρησκεία κλπ) επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ μιάς εταιρείας η οποία θέλει να δραστηριοοποιηθεί σε μία ξένη αγορά. Δίνεται ιδιαίτερη ανάλυση της επιρροής της θρησκέίας και της γλώσσας ως δύο από τα σημαντικότερα και δυσκολότερα συστατικά κατανόησης της κουλτούρας. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία βασίστηκε η έρευνα, χρησιμοποιήθηκε το Dubai και η καμπάνια της εταιρίας Unilever για το προιόν Dove, "Campain for real beauty" . Εγινε προσπάθεια να ερευνηθούν όλα τα κομμάτια τα οποία απαρτίζουν τον Ισλαμισμό καθώς και το αντίκτυπό του στο τρόπο ζωής. Μέσα από την καμπάνια του προιόντος "Campain for real Beauty" του προιόντος Dove κατανοούνται οι έννοιες της ομορφιάς και το πως αυτή γίνεται αντιληπτή από τις γυναίκες του κ;oσμου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.el
dc.titleInternational marketing and activities in Middle East countries - The case of Dubai/Unilever.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜιχαήλ, Βαρβάραel
heal.creatorNameMichail, Varvaraen
heal.publicationDate2010-05-04T11:03:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6749
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στο πώς η κουλτούρα και τα διάφορα συστατικά της (εκπάιδευση, αισθητική, γλώσσα, θρησκεία κλπ) επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ μιάς εταιρείας η οποία θέλει να δραστηριοοποιηθεί σε μία ξένη αγορά. Δίνεται ιδιαίτερη ανάλυση της επιρροής της θρησκέίας και της γλώσσας ως δύο από τα σημαντικότερα και δυσκολότερα συστατικά κατανόησης της κουλτούρας. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία βασίστηκε η έρευνα, χρησιμοποιήθηκε το Dubai και η καμπάνια της εταιρίας Unilever για το προιόν Dove, "Campain for real beauty" . Εγινε προσπάθεια να ερευνηθούν όλα τα κομμάτια τα οποία απαρτίζουν τον Ισλαμισμό καθώς και το αντίκτυπό του στο τρόπο ζωής. Μέσα από την καμπάνια του προιόντος "Campain for real Beauty" του προιόντος Dove κατανοούνται οι έννοιες της ομορφιάς και το πως αυτή γίνεται αντιληπτή από τις γυναίκες του κ;oσμου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΔιεθνές μάρκετινγκ: η πολυεθνική οπτική ως προς τη δραστηριοποίηση σε χώρες της Mέσης Ανατολής - Η περίπτωση Dubai/Unilever.el
heal.titleInternational marketing and activities in Middle East countries - The case of Dubai/Unilever.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΖέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέταel
heal.advisorNameZerva, Magdalini-Violetaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)