Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social networking services and social media marketingk. The promotion of an educational institution - Department of Marketing (commerce and advertising) via social networks.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜεστούση, Ειρήνηel
dc.creatorΜπόϊκος, Ιωάννηςel
dc.creatorMestousi, Irinien
dc.creatorMpoikos, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:07:58Z
dc.date.available2016-03-15T17:07:58Z
dc.date.issued2010-10-05T11:21:23Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6752
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι, αρχικά να γίνει κατανοητό το φαινόμενο των κοινωνικών δικτύων και στην συνέχεια κατά πόσο το social media marketing μπορεί μέσω των κοινωνικών δικτύων να χρησιμοποιηθεί ως βασικό εργαλείο προβολής ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος, και συγκεκριμένα του Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται οι δύο βασικές έννοιες, τα social networks και το social media marketing. Εισαγωγικά όμως τοποθετείται η έννοια των Web 2.0 τεχνολογιών στις οποίες περικλείονται τα κοινωνικά δίκτυα. Στην συνέχεια και αφού έχει δοθεί ορισμός των κοινωνικών δικτύων αναλύονται οι τύποι αυτών, η ιστορία τους, η χρησιμότητα τους αλλά και η ασφάλεια που μπορεί να παρέχουν. Στην συνέχεια, ορίζοντας το social media marketing αναλύεται και καθορίζεται η σχέση του με το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με την βοήθεια ερωτηματολογίων συμπληρωμένα από φοιτητές του ιδίου τμήματος, αναφέρονται επίσης και οι περιορισμοί της έρευνας. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει διεξαχθεί και τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχουν τα συμπεράσματα που έχουν βγει από την έρευνα δηλαδή κατά πόσο το social media marketing μπορεί να βοηθήσει το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης) να προωθηθεί μέσω των social networks.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ εικόνα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του social media marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των social networks.el
dc.titleSocial networking services and social media marketingk. The promotion of an educational institution - Department of Marketing (commerce and advertising) via social networks.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜεστούση, Ειρήνηel
heal.creatorNameΜπόϊκος, Ιωάννηςel
heal.creatorNameMestousi, Irinien
heal.creatorNameMpoikos, Ioannisen
heal.publicationDate2010-10-05T11:21:23Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6752
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι, αρχικά να γίνει κατανοητό το φαινόμενο των κοινωνικών δικτύων και στην συνέχεια κατά πόσο το social media marketing μπορεί μέσω των κοινωνικών δικτύων να χρησιμοποιηθεί ως βασικό εργαλείο προβολής ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος, και συγκεκριμένα του Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής επισκόπησης ορίζονται οι δύο βασικές έννοιες, τα social networks και το social media marketing. Εισαγωγικά όμως τοποθετείται η έννοια των Web 2.0 τεχνολογιών στις οποίες περικλείονται τα κοινωνικά δίκτυα. Στην συνέχεια και αφού έχει δοθεί ορισμός των κοινωνικών δικτύων αναλύονται οι τύποι αυτών, η ιστορία τους, η χρησιμότητα τους αλλά και η ασφάλεια που μπορεί να παρέχουν. Στην συνέχεια, ορίζοντας το social media marketing αναλύεται και καθορίζεται η σχέση του με το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης). Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται αναφορά στην πρωτογενή έρευνα που διεξήχθη με την βοήθεια ερωτηματολογίων συμπληρωμένα από φοιτητές του ιδίου τμήματος, αναφέρονται επίσης και οι περιορισμοί της έρευνας. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει διεξαχθεί και τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχουν τα συμπεράσματα που έχουν βγει από την έρευνα δηλαδή κατά πόσο το social media marketing μπορεί να βοηθήσει το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης) να προωθηθεί μέσω των social networks.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ εικόνα των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Services) και η εμφάνιση του social media marketing. Η προβολή εκπαιδευτικού ιδρύματος -Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (ΤΕΙ Κρήτης)- μέσω των social networks.el
heal.titleSocial networking services and social media marketingk. The promotion of an educational institution - Department of Marketing (commerce and advertising) via social networks.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΤσουπλάκης, Τριαντάφυλλοςel
heal.advisorNameTsouplakis, Triantafyllosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)