Παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθηση της βιομηχανίας προφυλακτικών στην Ελληνική αγορά.
Factors influencing the strategic promotion of condom industry in the Greek market.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2009-04-28Συγγραφέας
Νικολαϊδη, Χριστίνα
Nikolaidi, Christina
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το θέμα της εργασίας είναι “οι παράγοντες που επηρεάζουν την στρατηγική προώθησης της βιομηχανίας προφυλακτικών στην ελληνική αγορά.” Το θέμα αυτό κρίθηκε ως ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εφόσον αφορά σε ένα προϊόν του οποίου η χρήση είναι ευρέως διαδεδομένη σε ένα ευρύ καταναλωτικό κοινό. Τα οφέλη από τη χρήση αυτού του προϊόντος είναι πολύ σπουδαία, εφόσον σχετίζονται άμεσα με την υγεία του καταναλωτή. Η επαναληπτικότητα και όγκος της διαφήμισης των προφυλακτικών, αποτελούν μέγεθος αντιστρόφως ανάλογο σε σχέση με την ευρεία κατανάλωσή τους, καθώς παρατηρούνται λίγες προωθητικές ενέργειες. Τα προϊόντα αυτά διαφημίζονται κυρίως έμμεσα, μέσω των ενημερωτικών και επιμορφωτικών κινήσεων που πραγματοποιούνται από διάφορους φορείς για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, από τα οποία μπορεί κάποιος να προστατευτεί μόνο με την χρήση των προφυλακτικών. Όσον αφορά στους καταναλωτές, μέσω της παρούσας εργασίας διερευνάται η στάση τους απέναντι στο σεξ και τις μεθόδους αντισύλληψης, η καταναλωτική συμπεριφορά τους όσον αφορά την χρήση των προφυλακτικών, καθώς και τα κίνητρα και τα κριτήρια, τα οποία επηρεάζουν την αγοραστική τους απόφαση. Η συγκεκριμένη ερευνητική προσέγγιση αφορά και στην στάση της ελληνικής κοινωνίας όχι μόνο απέναντι στα προφυλακτικά, αλλά και στο σεξ, ώστε ν’ αναδειχτούν οι κοινωνιολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την βιομηχανία προφυλακτικών στην Ελλάδα.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες