Εμφάνιση απλής εγγραφής

Advertising as a means of awakening for the issue of AIDS.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπρατοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.creatorMpratopolulou, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:11Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:11Z
dc.date.issued2009-12-21T11:03:18Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6762
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση συντελεί στην αφύπνιση συνειδήσεων για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα, επιλέχθηκε η καμπάνια «Πάρε – Φόρα – Εξετάσου!», που πραγματοποιήθηκε για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2008, στα πλαίσια της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Διερευνήθηκε η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας ως προς τα μηνύματα που ήθελε να περάσει στο κοινό-στόχο αυτής. Βάσει των αποτελεσμάτων, η καμπάνια, την οποία οργάνωσε η Μ.Κ.Ο. Praksis με την χρηματική υποστήριξη της Γ.Γ.Ν.Γ., πέτυχε σε ικανοποιητικό βαθμό τους στόχους της.el
dc.description.abstractThe present study is dealing with the way advertisement can become effective at enhancing the awareness over the extremely important issue of the HIV virus. As a case study, over which this research was based, the successful Greek campaign “Use condom, get tested» was chosen. The campaign was performed for the World AIDS Day 2008, as a part of a greater campaign intended to inform and sensitize over this particular’s virus issue, called “ASK FIRST”. The study was performed through the use of a questionnaire. The aim of the study was to examine the effectiveness of the campaign in properly passing the intended messages to the targeted age group. Based on the results, the campaign, designed by the non-government organization “Praksis” with the financial support of the General Secretarial for Youth, succeeded in a very satisfactory degree the intended purpose.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS.el
dc.titleAdvertising as a means of awakening for the issue of AIDS.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπρατοπούλου, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameMpratopolulou, Evangeliaen
heal.publicationDate2009-12-21T11:03:18Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6762
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση συντελεί στην αφύπνιση συνειδήσεων για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα, επιλέχθηκε η καμπάνια «Πάρε – Φόρα – Εξετάσου!», που πραγματοποιήθηκε για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2008, στα πλαίσια της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης «ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ». Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου. Διερευνήθηκε η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας ως προς τα μηνύματα που ήθελε να περάσει στο κοινό-στόχο αυτής. Βάσει των αποτελεσμάτων, η καμπάνια, την οποία οργάνωσε η Μ.Κ.Ο. Praksis με την χρηματική υποστήριξη της Γ.Γ.Ν.Γ., πέτυχε σε ικανοποιητικό βαθμό τους στόχους της.el
heal.abstractThe present study is dealing with the way advertisement can become effective at enhancing the awareness over the extremely important issue of the HIV virus. As a case study, over which this research was based, the successful Greek campaign “Use condom, get tested» was chosen. The campaign was performed for the World AIDS Day 2008, as a part of a greater campaign intended to inform and sensitize over this particular’s virus issue, called “ASK FIRST”. The study was performed through the use of a questionnaire. The aim of the study was to examine the effectiveness of the campaign in properly passing the intended messages to the targeted age group. Based on the results, the campaign, designed by the non-government organization “Praksis” with the financial support of the General Secretarial for Youth, succeeded in a very satisfactory degree the intended purpose.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΗ διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS.el
heal.titleAdvertising as a means of awakening for the issue of AIDS.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμέσο αφύπνισης, Σύνδρομο επίκτητης ανοσοποιητικής ανεπάρκειας (AIDS), διαφήμισηel
heal.keywordmeans of awakening, AIDS, advertisingen
heal.advisorNameΜποτωνάκη, Άνναel
heal.advisorNameMpotonaki, Annaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)