Εμφάνιση απλής εγγραφής

Application of the tools of e-marketing by tourism enterprises in Greece. Degree of use and evaluating the possibilities of e-marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαιρέτη, Ελένηel
dc.creatorChaireti, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T17:08:42Z
dc.date.available2016-03-15T17:08:42Z
dc.date.issued2009-12-22T09:56:05Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6780
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του, δημιούργησαν ένα δύσκολο και απαιτητικό περιβάλλον. Ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια εκείνων που ασχολούνται με κάθε επιχειρηματικό τομέα είναι το μάρκετινγκ, το οποίο αποτελεί προτεραιότητα για τις σημερινές επιχειρήσεις. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσει το βαθμό υιοθέτησης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας στην εποχή του Διαδικτύου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο εννοιολογικό περιεχόμενο του τουρισμού, στην εξέλιξη του σε οικονομικό φαινόμενο, διευκρινίζεται η έννοια του μάρκετινγκ και η εξέλιξη του με το πέρασμα του χρόνου . Στη συνέχεια, γίνεται εισαγωγή στο τουριστικό μάρκετινγκ, περιγράφονται οι τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων και παραθέτονται στοιχεία για τον τουρισμό της Ελλάδας (θέση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, δυνατά – αδύνατα σημεία). Ακολουθεί το κεφάλαιο που σχετίζεται με το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες στον τουρισμό. Αφού δόθηκε ο ορισμός του διαδικτύου και μία εικόνα για την διείσδυση του στην ελληνική αγορά, ξεκινάει η ενότητα που σχετίζεται με το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, τα πιο συνηθισμένα εργαλεία e-marketing, και εν τέλει η ενότητα που αφορά τις εφαρμογές του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στη μεθοδολογία της έρευνας. Γίνεται αναφορά στο σκοπό και τους στόχους της έρευνας, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα αλλά δίνονται και οι πληροφορίες για το σχεδιασμό της διευκρινίζοντας τη μέθοδο ανάλυσης που επιλέχθηκε και τον αντίστοιχο τύπο της έρευνας. Τα αποτελέσματα ωστόσο της έρευνας και οι αναλύσεις των ανάλογων πινάκων που δημιουργήθηκαν και συμπληρώθηκαν βάσει της στατιστικής ανάλυσης που προηγήθηκε, αναπτύσσονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα αλλά και οι προτάσεις που απορρέουν από τον τρόπο με τον οποίο οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού αντιμετώπισαν τα ζητήματα που είχαν τεθεί στο ερωτηματολόγιο σχετικά με το μάρκετινγκ και τον βαθμό υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών μάρκετινγκ.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.el
dc.titleApplication of the tools of e-marketing by tourism enterprises in Greece. Degree of use and evaluating the possibilities of e-marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαιρέτη, Ελένηel
heal.creatorNameChaireti, Elenien
heal.publicationDate2009-12-22T09:56:05Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6780
heal.abstractΟ τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο και οι εφαρμογές του, δημιούργησαν ένα δύσκολο και απαιτητικό περιβάλλον. Ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια εκείνων που ασχολούνται με κάθε επιχειρηματικό τομέα είναι το μάρκετινγκ, το οποίο αποτελεί προτεραιότητα για τις σημερινές επιχειρήσεις. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξετάσει το βαθμό υιοθέτησης και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών μάρκετινγκ από τις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας στην εποχή του Διαδικτύου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο εννοιολογικό περιεχόμενο του τουρισμού, στην εξέλιξη του σε οικονομικό φαινόμενο, διευκρινίζεται η έννοια του μάρκετινγκ και η εξέλιξη του με το πέρασμα του χρόνου . Στη συνέχεια, γίνεται εισαγωγή στο τουριστικό μάρκετινγκ, περιγράφονται οι τρόποι προώθησης τουριστικών προϊόντων και παραθέτονται στοιχεία για τον τουρισμό της Ελλάδας (θέση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, δυνατά – αδύνατα σημεία). Ακολουθεί το κεφάλαιο που σχετίζεται με το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες στον τουρισμό. Αφού δόθηκε ο ορισμός του διαδικτύου και μία εικόνα για την διείσδυση του στην ελληνική αγορά, ξεκινάει η ενότητα που σχετίζεται με το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, τα πιο συνηθισμένα εργαλεία e-marketing, και εν τέλει η ενότητα που αφορά τις εφαρμογές του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στη μεθοδολογία της έρευνας. Γίνεται αναφορά στο σκοπό και τους στόχους της έρευνας, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα αλλά δίνονται και οι πληροφορίες για το σχεδιασμό της διευκρινίζοντας τη μέθοδο ανάλυσης που επιλέχθηκε και τον αντίστοιχο τύπο της έρευνας. Τα αποτελέσματα ωστόσο της έρευνας και οι αναλύσεις των ανάλογων πινάκων που δημιουργήθηκαν και συμπληρώθηκαν βάσει της στατιστικής ανάλυσης που προηγήθηκε, αναπτύσσονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα αλλά και οι προτάσεις που απορρέουν από τον τρόπο με τον οποίο οι συγκεκριμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού αντιμετώπισαν τα ζητήματα που είχαν τεθεί στο ερωτηματολόγιο σχετικά με το μάρκετινγκ και τον βαθμό υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών μάρκετινγκ.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΕφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.el
heal.titleApplication of the tools of e-marketing by tourism enterprises in Greece. Degree of use and evaluating the possibilities of e-marketing.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστική επιχείρηση, ηλεκτρονικό μάρκετινγκel
heal.keywordtourism enterprise, electronic marketingen
heal.advisorNameΤσιότσου, Ροδούλαel
heal.advisorNameTsiotsou, Rodoulaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)