Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing to women: the religion factor in consumer behavior of women and the degree of influence.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαννακοπούλου, Ελευθερίαel
dc.creatorGiannakopoulou, Eleftheriaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:10:48Z
dc.date.available2016-03-15T17:10:48Z
dc.date.issued2011-11-22T17:23:40Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6875
dc.description.abstractΗ αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων της. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά τον βαθµό επιρροής των παραγόντων συµπεριφοράς καταναλωτή στην αντισύλληψη (προφυλακτικά, χάπι επόµενης µέρας, αντισυλληπτικά χάπια κα) και πως αυτοί αντιδρούν απέναντι στις εναλλακτικές µορφές αντισύλληψης. Στο πρώτο εισαγωγικό κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη γενικότερη έννοια της συµπεριφορά τους καταναλωτή και έπειτα αναλύεται στα επιµέρους µοντέλα καταναλωτών που υπάρχουν. Στη συνέχεια αναφέρονται τα δικαιώµατα του καταναλωτή στην Ελλάδα και τέλος γίνεται αναφορά και µια µικρή ανάλυση των παραγόντων επιρροής της συµπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια γίνεται µια πιο αναλυτική αναφορά στις εναλλακτικές µορφές αντισύλληψης τα πλεονεκτήµατα και τα µειονεκτήµατα, καθώς και οι έννοιες του Χριστιανισµού και του Ισλαµισµού. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά που ορίζουν τη γυναίκα µέσα στη κάθε θρησκεία και ποια η θέση της γυναίκας στο γάµο, το σεξ και την αντισύλληψη. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στη µεθοδολογία της έρευνας. Γίνεται λοιπόν αναφορά στο σκοπό και τους στόχους της έρευνας, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήµατα αλλά δίνονται και οι πληροφορίες για το σχεδιασµό της διευκρινίζοντας τη µέθοδο ανάλυσης που επιλέχθηκε και τον αντίστοιχο τύπο της έρευνας. Τα αποτελέσµατα ωστόσο της έρευνας και οι αναλύσεις των ανάλογων πινάκων που δηµιουργήθηκαν και συµπληρώθηκαν βάσει της στατιστικής ανάλυσης που προηγήθηκε αναπτύσσονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Στο πέµπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συµπεράσµατα αλλά και οι προτάσεις που απορρέουν από τον τρόπο µε τον οποίο οι γυναίκες αντιµετώπισαν τους παράγοντες επιρροής της συµπεριφοράς καταναλωτή που είχαν τεθεί στο ερωτηµατολόγιο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMarketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.el
dc.titleMarketing to women: the religion factor in consumer behavior of women and the degree of influence.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαννακοπούλου, Ελευθερίαel
heal.creatorNameGiannakopoulou, Eleftheriaen
heal.publicationDate2011-11-22T17:23:40Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6875
heal.abstractΗ αντισύλληψη είναι ένα από τα βασικότερα θέµατα που θα έπρεπε να απασχολούν κάθε κοινωνία, ξεπερνώντας τα ταµπού που κάθε κοινωνία και χώρα κατέχει και να θέσει ως σκοπό την ευρύτερη έννοια της αντισύλληψης και των µεθόδων της. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά τον βαθµό επιρροής των παραγόντων συµπεριφοράς καταναλωτή στην αντισύλληψη (προφυλακτικά, χάπι επόµενης µέρας, αντισυλληπτικά χάπια κα) και πως αυτοί αντιδρούν απέναντι στις εναλλακτικές µορφές αντισύλληψης. Στο πρώτο εισαγωγικό κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη γενικότερη έννοια της συµπεριφορά τους καταναλωτή και έπειτα αναλύεται στα επιµέρους µοντέλα καταναλωτών που υπάρχουν. Στη συνέχεια αναφέρονται τα δικαιώµατα του καταναλωτή στην Ελλάδα και τέλος γίνεται αναφορά και µια µικρή ανάλυση των παραγόντων επιρροής της συµπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια γίνεται µια πιο αναλυτική αναφορά στις εναλλακτικές µορφές αντισύλληψης τα πλεονεκτήµατα και τα µειονεκτήµατα, καθώς και οι έννοιες του Χριστιανισµού και του Ισλαµισµού. Αναλύονται τα χαρακτηριστικά που ορίζουν τη γυναίκα µέσα στη κάθε θρησκεία και ποια η θέση της γυναίκας στο γάµο, το σεξ και την αντισύλληψη. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά στη µεθοδολογία της έρευνας. Γίνεται λοιπόν αναφορά στο σκοπό και τους στόχους της έρευνας, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήµατα αλλά δίνονται και οι πληροφορίες για το σχεδιασµό της διευκρινίζοντας τη µέθοδο ανάλυσης που επιλέχθηκε και τον αντίστοιχο τύπο της έρευνας. Τα αποτελέσµατα ωστόσο της έρευνας και οι αναλύσεις των ανάλογων πινάκων που δηµιουργήθηκαν και συµπληρώθηκαν βάσει της στατιστικής ανάλυσης που προηγήθηκε αναπτύσσονται στο τέταρτο κεφάλαιο. Στο πέµπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συµπεράσµατα αλλά και οι προτάσεις που απορρέουν από τον τρόπο µε τον οποίο οι γυναίκες αντιµετώπισαν τους παράγοντες επιρροής της συµπεριφοράς καταναλωτή που είχαν τεθεί στο ερωτηµατολόγιο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleMarketing to women: ο παράγοντας θρησκείας στην συμπεριφορά της γυναίκας καταναλωτή και τον βαθμό επιρροής του.el
heal.titleMarketing to women: the religion factor in consumer behavior of women and the degree of influence.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, γυναίκα, καταναλωτής, θρησκείαel
heal.keywordmarketing, woman, consumer, religionen
heal.advisorNameΚλάδου, Στελλαel
heal.advisorNameKladou, Stellaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)