Διερεύνηση δυνατοτήτων προώθησης της εμπορίας πιστοποιημένων αγροτικών προϊόντων ποιότητας στην περιοχή της Αττικής: Η ανταπόκριση των καταναλωτών στα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ.
Promotion and marketing for certified agricultural, quality products in the region of Attika. Consumers response to Protected Designation of Origin products and Protected Geographical Indication products.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-05-08Συγγραφέας
Σμυρνιωτοπούλου, Κωνσταντίνα
Smyrniotopoulou, Konstantina
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τις δυνατότητες προώθησης πιστοποιημένων αγροτικών προϊόντων ποιότητας στην περιοχή της Αττικής. Τα προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, αφορούν τα προϊόντα τα οποία παρήχθησαν, μεταποιήθηκαν και επεξεργάστηκαν σε μια οριοθετημένη γεωγραφική περιοχή με δεδομένη γνώση. Τα προϊόντα Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης, αφορούν τα προϊόντα τα οποία προέρχονται από μια περιοχή, της οποίας η φήμη και η ποιότητα καθιστούν τα προϊόντα αυτά ποιοτικά. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Οι ερωτώμενοι ήταν 100 και όλοι προέρχονταν από την Αττική. Τα βασικά συμπεράσματα της παρούσης μελέτης είναι ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων αγοράζει προϊόντα ΠΟΠ, διότι τα θεωρεί καλύτερης ποιότητας, πιο υγιεινά και πιο γευστικά. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα να ενισχύεται η εγχώρια παραγωγή αυτών των προϊόντων. The purpose of this dissertation is to study the distribution potential of certificated quality agricultural products in the region of Attica. The Protected Designation of Origin products are those that were produced, altered and processed in a defined geographical area with an acclaimed knowledge. The Protected Geographical Indication products are those that originate from a geographical area of renowned quality and fame, indicating their quality. Primary data were collected through a quantitative assessment, using a questionnaire as a primary tool. The assessment participants where a hundred (100) and were all from the region of Attica. The important conclusion of this study is that the majority of the participants purchases PDO/PGI products because they consider them of better quality, healthier and tastier. This has a direct consequence in enhancing the local production of those products.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες