Show simple item record

Study for the online promotion and sale of agricultural products.

Dublin Core metadata

dc.creatorAσλάν, Σόνιαel
dc.creatorΧαρινά, Στυλιανήel
dc.creatorAslan, Soniaen
dc.creatorCharina, Stellaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:12:27Z
dc.date.available2016-03-15T17:12:27Z
dc.date.issued2015-11-04T09:07:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6937
dc.description.abstractΗ εργασία ολοκληρώνεται σε τρία κεφάλαια. Το πρώτο αποτελεί εισαγωγικό κεφάλαιο, το δεύτερο αναφέρεται στα είδη και στα συστατικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ενώ στο τρίτο στις δυνατότητες προώθησης των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων και κυρίως των κρητικών, μέσω διαδικτύου. Ξεκινώντας παρουσιάζονται τα οφέλη του διαδικτύου στη σημερινή κοινωνία. Εκτός από την ενημέρωση και την επικοινωνία, το διαδίκτυο παρέχει στους χρήστες του την δυνατότητα προώθησης ιδεών και αντιλήψεων και την πρόσβαση ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες πηγές πληροφορίας, γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Λειτουργεί επίσης ως μέσο ψυχαγωγίας, ως βασικό ΄΄εργαλείο΄΄ της εργασίας, της έρευνας, της διαφήμισης και του εμπορίου γενικότερα.el
dc.description.abstractThe assignment is completed in three lessons. The first represents an introductory lesson, the second is referred to the types and components of the e-commerce and to the existed situation in Greece, while the third lesson is referred to the promotion possibilities of the traditional greek products and mainly the Cretan, through internet. At first, the benefits of internet in modern society are presented. Apart from the information and the communication, internet provides users with the capability to promote ideas and beliefs, but also it offers access even in the most distant information sources, fast and at low cost. In addition, internet works as a way of entertainment, as a main “tool” of the assignment, of the survey, of the advertisement and of the commerce in general.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη για την διαδυκτιακή προώθηση και πώληση αγροτικών προϊόντων.el
dc.titleStudy for the online promotion and sale of agricultural products.en

healMeta

heal.creatorNameAσλάν, Σόνιαel
heal.creatorNameΧαρινά, Στυλιανήel
heal.creatorNameAslan, Soniaen
heal.creatorNameCharina, Stellaen
heal.publicationDate2015-11-04T09:07:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6937
heal.abstractΗ εργασία ολοκληρώνεται σε τρία κεφάλαια. Το πρώτο αποτελεί εισαγωγικό κεφάλαιο, το δεύτερο αναφέρεται στα είδη και στα συστατικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ενώ στο τρίτο στις δυνατότητες προώθησης των ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων και κυρίως των κρητικών, μέσω διαδικτύου. Ξεκινώντας παρουσιάζονται τα οφέλη του διαδικτύου στη σημερινή κοινωνία. Εκτός από την ενημέρωση και την επικοινωνία, το διαδίκτυο παρέχει στους χρήστες του την δυνατότητα προώθησης ιδεών και αντιλήψεων και την πρόσβαση ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες πηγές πληροφορίας, γρήγορα και με χαμηλό κόστος. Λειτουργεί επίσης ως μέσο ψυχαγωγίας, ως βασικό ΄΄εργαλείο΄΄ της εργασίας, της έρευνας, της διαφήμισης και του εμπορίου γενικότερα.el
heal.abstractThe assignment is completed in three lessons. The first represents an introductory lesson, the second is referred to the types and components of the e-commerce and to the existed situation in Greece, while the third lesson is referred to the promotion possibilities of the traditional greek products and mainly the Cretan, through internet. At first, the benefits of internet in modern society are presented. Apart from the information and the communication, internet provides users with the capability to promote ideas and beliefs, but also it offers access even in the most distant information sources, fast and at low cost. In addition, internet works as a way of entertainment, as a main “tool” of the assignment, of the survey, of the advertisement and of the commerce in general.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη για την διαδυκτιακή προώθηση και πώληση αγροτικών προϊόντων.el
heal.titleStudy for the online promotion and sale of agricultural products.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαγροτικά προϊόντα, προώθηση, ηλεκτρονικό εμπόριο, διαδίκτυοel
heal.keywordagricultural products, promotion, e-commerce, electronic commerce, interneten
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)