Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism advertising and promotion of Greece to foreign countries.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαραμολέγκου, Σοφία-Μικαέλαel
dc.creatorKaramolegou, Sofia-Mikaelaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:13:00Z
dc.date.available2016-03-15T17:13:00Z
dc.date.issued2008-12-02T10:22:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6960
dc.description.abstractΟ τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους οι προσπάθειες αυτές δεν ευημέρησαν όσο ήταν αναμενόμενο, και η προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα είναι ακόμη ένα φλέγον ζήτημα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη γενικά, τι σημαίνει για μία χώρα και ποιες οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτήν. Αναλύεται επιπλέον και η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ, πώς και που χρησιμεύει και ποιες οι θεωρίες που το αφορούν. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξειδικεύεται η τουριστική ανάπτυξη και το τουριστικό μάρκετινγκ στα επίπεδα της Ελλάδας. Αναφέρεται η τουριστική της ανάπτυξη μέχρι τη σημερινή εποχή. Αναλύονται επίσης οι κινήσεις τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδας προς το εξωτερικό, και σχόλια σχετικά με αυτές από τους ειδικούς του μάρκετινγκ αλλά και από απλούς σχολιαστές. Στη συνέχεια αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι διεξαγωγής μίας πρωτογενούς έρευνας και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην περίπτωση αυτή. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε άτομα από το εξωτερικό τα οποία επέλεξαν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση ενός τόσο φλέγοντος ζητήματος.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.el
dc.titleTourism advertising and promotion of Greece to foreign countries.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαραμολέγκου, Σοφία-Μικαέλαel
heal.creatorNameKaramolegou, Sofia-Mikaelaen
heal.publicationDate2008-12-02T10:22:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6960
heal.abstractΟ τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους οι προσπάθειες αυτές δεν ευημέρησαν όσο ήταν αναμενόμενο, και η προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα είναι ακόμη ένα φλέγον ζήτημα. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη γενικά, τι σημαίνει για μία χώρα και ποιες οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτήν. Αναλύεται επιπλέον και η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ, πώς και που χρησιμεύει και ποιες οι θεωρίες που το αφορούν. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξειδικεύεται η τουριστική ανάπτυξη και το τουριστικό μάρκετινγκ στα επίπεδα της Ελλάδας. Αναφέρεται η τουριστική της ανάπτυξη μέχρι τη σημερινή εποχή. Αναλύονται επίσης οι κινήσεις τουριστικού μάρκετινγκ της Ελλάδας προς το εξωτερικό, και σχόλια σχετικά με αυτές από τους ειδικούς του μάρκετινγκ αλλά και από απλούς σχολιαστές. Στη συνέχεια αναλύεται η μεθοδολογία της πρωτογενούς έρευνας, οι τρόποι διεξαγωγής μίας πρωτογενούς έρευνας και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τρόπος στην περίπτωση αυτή. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και σχολιασμός αυτών. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από την προαναφερθείσα έρευνα η οποία διεξήχθη σε άτομα από το εξωτερικό τα οποία επέλεξαν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, καθώς επίσης και προτάσεις για περαιτέρω έρευνες επί του θέματος, πιο διεξοδικές και αναλυτικές, για την επίλυση ενός τόσο φλέγοντος ζητήματος.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.el
heal.titleTourism advertising and promotion of Greece to foreign countries.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό μάρκετινγκ, τουριστική αγορά της Ελλάδος, τουριστική ανάπτυξηel
heal.keywordtourism marketing, tourism market of Greece, tourism developmenten
heal.advisorNameΠαππάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePappas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)