Τουρισμός και άτομα με ειδικές ανάγκες. Αγορά-στόχος άτομα με αυτισμό.
Tourism and people with disabilities. Target market, people with autism.
View/ Open
Date
2010-05-20Author
Σαμιώτη, Μαρία
Καπτσή, Χριστίνα
Samioti, Maria
Kaptsi, Christina
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην εργασία αυτή, γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι τουριστικές ανάγκες των ατόμων με αυτισμό και πώς αυτές διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν που θα τους ικανοποιήσει. Η μελέτη αυτή, πραγματοποιείται στο Ηράκλειο- Κρήτης κατά το έτος 2009-10. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα αναπτυχθούν θεωρητικά οι έννοιες του τουριστικού μάρκετινγκ και των στοιχείων που το αποτελούν (marketing mix). Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλυθεί το θέμα της ικανοποίησης του καταναλωτή, η αξία που του προσφέρεται με κάθε προϊόν ή υπηρεσία, τα εργαλεία με τα οποία μπορεί να μετρηθεί η ικανοποίηση του πελάτη, η σπουδαιότητά της για την εξασφάλιση της επιτυχίας μιας επιχείρησης, η σημασία της συνεργασίας όλων των τμημάτων για την ολική ικανοποίηση του πελάτη και πιο συγκεκριμένα οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ικανοποιηθεί ο πελάτης/τουρίστας. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα μελετηθεί η τμηματοποίηση της αγοράς, δηλαδή οι τρόποι με τους οποίους η αγορά μπορεί να διαιρεθεί, ποιά σημεία πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία της τμηματοποίησης και με ποιους τρόπους αξιολογούνται οι αγορές στις οποίες θέλουμε να στοχεύσουμε. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η έννοια του αυτισμού, πώς αντιμετωπίζεται σήμερα, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη χρήση τουριστικών υπηρεσιών. Επίσης, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ερευνητικής ανασκόπησης σχετικά με το θέμα του τουρισμού και τα άτομα με αυτισμό. Το πέμπτο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, τα είδη της, το σκοπό της και τους περιορισμούς της. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί θα είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης του κέντρου ST. Marks (Λονδίνο), για άτομα με αυτισμό και τα στοιχεία θα συλλεχθούν με την προσωπική συνέντευξη. Στο έκτο κεφάλαιο, θα γίνει η ανάλυση της περίπτωσης του κέντρου St. Mark και συγκεκριμένα, των ετήσιων διακοπών που οργανώνει στο Ηράκλειο Κρήτης και πώς διαμορφώνεται το τουριστικό προϊόν των ατόμων αυτών. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο θα καταγραφούν τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα, σχετικά με το τουριστικό προϊόν για άτομα με αυτιστικές διαταραχές.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info