Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism and people with disabilities. Target market, people with autism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαμιώτη, Μαρίαel
dc.creatorΚαπτσή, Χριστίναel
dc.creatorSamioti, Mariaen
dc.creatorKaptsi, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:14:57Z
dc.date.available2016-03-15T17:14:57Z
dc.date.issued2010-05-20T10:02:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7045
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή, γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι τουριστικές ανάγκες των ατόμων με αυτισμό και πώς αυτές διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν που θα τους ικανοποιήσει. Η μελέτη αυτή, πραγματοποιείται στο Ηράκλειο- Κρήτης κατά το έτος 2009-10. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα αναπτυχθούν θεωρητικά οι έννοιες του τουριστικού μάρκετινγκ και των στοιχείων που το αποτελούν (marketing mix). Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλυθεί το θέμα της ικανοποίησης του καταναλωτή, η αξία που του προσφέρεται με κάθε προϊόν ή υπηρεσία, τα εργαλεία με τα οποία μπορεί να μετρηθεί η ικανοποίηση του πελάτη, η σπουδαιότητά της για την εξασφάλιση της επιτυχίας μιας επιχείρησης, η σημασία της συνεργασίας όλων των τμημάτων για την ολική ικανοποίηση του πελάτη και πιο συγκεκριμένα οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ικανοποιηθεί ο πελάτης/τουρίστας. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα μελετηθεί η τμηματοποίηση της αγοράς, δηλαδή οι τρόποι με τους οποίους η αγορά μπορεί να διαιρεθεί, ποιά σημεία πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία της τμηματοποίησης και με ποιους τρόπους αξιολογούνται οι αγορές στις οποίες θέλουμε να στοχεύσουμε. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η έννοια του αυτισμού, πώς αντιμετωπίζεται σήμερα, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη χρήση τουριστικών υπηρεσιών. Επίσης, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ερευνητικής ανασκόπησης σχετικά με το θέμα του τουρισμού και τα άτομα με αυτισμό. Το πέμπτο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, τα είδη της, το σκοπό της και τους περιορισμούς της. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί θα είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης του κέντρου ST. Marks (Λονδίνο), για άτομα με αυτισμό και τα στοιχεία θα συλλεχθούν με την προσωπική συνέντευξη. Στο έκτο κεφάλαιο, θα γίνει η ανάλυση της περίπτωσης του κέντρου St. Mark και συγκεκριμένα, των ετήσιων διακοπών που οργανώνει στο Ηράκλειο Κρήτης και πώς διαμορφώνεται το τουριστικό προϊόν των ατόμων αυτών. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο θα καταγραφούν τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα, σχετικά με το τουριστικό προϊόν για άτομα με αυτιστικές διαταραχές.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουρισμός και άτομα με ειδικές ανάγκες. Αγορά-στόχος άτομα με αυτισμό.el
dc.titleTourism and people with disabilities. Target market, people with autism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαμιώτη, Μαρίαel
heal.creatorNameΚαπτσή, Χριστίναel
heal.creatorNameSamioti, Mariaen
heal.creatorNameKaptsi, Christinaen
heal.publicationDate2010-05-20T10:02:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7045
heal.abstractΣτην εργασία αυτή, γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι τουριστικές ανάγκες των ατόμων με αυτισμό και πώς αυτές διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν που θα τους ικανοποιήσει. Η μελέτη αυτή, πραγματοποιείται στο Ηράκλειο- Κρήτης κατά το έτος 2009-10. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα αναπτυχθούν θεωρητικά οι έννοιες του τουριστικού μάρκετινγκ και των στοιχείων που το αποτελούν (marketing mix). Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλυθεί το θέμα της ικανοποίησης του καταναλωτή, η αξία που του προσφέρεται με κάθε προϊόν ή υπηρεσία, τα εργαλεία με τα οποία μπορεί να μετρηθεί η ικανοποίηση του πελάτη, η σπουδαιότητά της για την εξασφάλιση της επιτυχίας μιας επιχείρησης, η σημασία της συνεργασίας όλων των τμημάτων για την ολική ικανοποίηση του πελάτη και πιο συγκεκριμένα οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ικανοποιηθεί ο πελάτης/τουρίστας. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα μελετηθεί η τμηματοποίηση της αγοράς, δηλαδή οι τρόποι με τους οποίους η αγορά μπορεί να διαιρεθεί, ποιά σημεία πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία της τμηματοποίησης και με ποιους τρόπους αξιολογούνται οι αγορές στις οποίες θέλουμε να στοχεύσουμε. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η έννοια του αυτισμού, πώς αντιμετωπίζεται σήμερα, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη χρήση τουριστικών υπηρεσιών. Επίσης, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ερευνητικής ανασκόπησης σχετικά με το θέμα του τουρισμού και τα άτομα με αυτισμό. Το πέμπτο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, τα είδη της, το σκοπό της και τους περιορισμούς της. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί θα είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης του κέντρου ST. Marks (Λονδίνο), για άτομα με αυτισμό και τα στοιχεία θα συλλεχθούν με την προσωπική συνέντευξη. Στο έκτο κεφάλαιο, θα γίνει η ανάλυση της περίπτωσης του κέντρου St. Mark και συγκεκριμένα, των ετήσιων διακοπών που οργανώνει στο Ηράκλειο Κρήτης και πώς διαμορφώνεται το τουριστικό προϊόν των ατόμων αυτών. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο θα καταγραφούν τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα, σχετικά με το τουριστικό προϊόν για άτομα με αυτιστικές διαταραχές.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουρισμός και άτομα με ειδικές ανάγκες. Αγορά-στόχος άτομα με αυτισμό.el
heal.titleTourism and people with disabilities. Target market, people with autism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordάτομα με ειδικές ανάγκες, αυτισμός, τουρισμόςel
heal.keywordpeople with disabilities, autism, tourismen
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)