Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic marketing as a tool for designing sales and communication policies for national tourism organizations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδογιάννης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorPapadogiannis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:15:09Z
dc.date.available2016-03-15T17:15:09Z
dc.date.issued2010-04-14T11:08:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7055
dc.description.abstractΤο στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το μάρκετινγκ είναι γενικά μια προσπάθεια για την κατάκτηση της αγοράς που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση, παίρνοντας υπόψη μας όλα τα δεδομένα αυτής της Αγοράς (τεχνικά, νομικά, κοινωνικά, οικονομικά, ψυχολογικά), την εξέλιξη της καθώς και τις επιδράσεις της «J.J. Cannou» Στον τομέα του Τουρισμού το μάρκετινγκ είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας. Οι φύση του τουριστικού προϊόντος (αϋλότητα προϊόντος, ετερογένεια, ευπάθεια, αδιαιρετότητα) διαφοροποιούν το μείγμα μάρκετινγκ που ακολουθείται και διαμορφώνουν τις ενέργειες που χρειάζονται για την εφαρμογή του μάρκετινγκ στον Τουρισμό.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.el
dc.titleStrategic marketing as a tool for designing sales and communication policies for national tourism organizations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδογιάννης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNamePapadogiannis, Konstantinosen
heal.publicationDate2010-04-14T11:08:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7055
heal.abstractΤο στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το μάρκετινγκ είναι γενικά μια προσπάθεια για την κατάκτηση της αγοράς που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση, παίρνοντας υπόψη μας όλα τα δεδομένα αυτής της Αγοράς (τεχνικά, νομικά, κοινωνικά, οικονομικά, ψυχολογικά), την εξέλιξη της καθώς και τις επιδράσεις της «J.J. Cannou» Στον τομέα του Τουρισμού το μάρκετινγκ είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας. Οι φύση του τουριστικού προϊόντος (αϋλότητα προϊόντος, ετερογένεια, ευπάθεια, αδιαιρετότητα) διαφοροποιούν το μείγμα μάρκετινγκ που ακολουθείται και διαμορφώνουν τις ενέργειες που χρειάζονται για την εφαρμογή του μάρκετινγκ στον Τουρισμό.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.el
heal.titleStrategic marketing as a tool for designing sales and communication policies for national tourism organizations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΕλληνικός οργανισμός τουρισμού (ΕΟΤ), στρατηγικό σχέδιο, μάρκετινγκel
heal.keywordGreek national tourim organization (EOT), strategic plan, marketingen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)