Η συμβολή της εκπαίδευσης στις παρεχόμενες υπηρεσίες ενος ξενοδοχείου 5*.
The contribution of education to the services offered by a five stars hotel.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/7094/Kokkinaki2009.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2009-12-17Author
Κοκκινάκη, Καλλιόπη
Kokkinaki, Kalliopi
Metadata
Show full item recordAbstract
Οι τουριστικές επιχειρήσεις της εποχής μας, λειτουργούν σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο –και για το λόγο αυτό αβέβαιο- περιβάλλον και καλούνται να ικανοποιήσουν τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πελατείας τους. Η επιβίωσή τους εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας από τους πιο σημαντικούς είναι η ικανότητά τους να εξελίσσονται και να “μαθαίνουν” γρηγορότερα σε σχέση με τους συναγωνιστές της. Πολλοί πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο είναι ιδιαίτερα εύκολο διότι θεωρούν ότι απλά φιλοξενούν ξένους επισκέπτες. Όμως, η πραγματικότητα είναι η αντίθετη. Γι’ αυτό, στην πράξη απαιτείται συστηματική και συνεχής προσπάθεια με διάθεση και μεράκι για τη δουλειά ώστε οι εργαζόμενοι της επιχείρησης να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι ανταποκρινόμενοι, έτσι, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στους στόχους της. Με βάση τα παραπάνω, στόχος της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατανοητή η έννοια της εκπαίδευσης και η σημασία της για την ύπαρξη των επιχειρήσεων και την ατομική επαγγελματική καταξίωση κάθε εργαζόμενου.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info