Εμφάνιση απλής εγγραφής

Destination image of Greece. Influence in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαλλούρη, Αικατερίνηel
dc.creatorΖαμπετάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorGiallouri, Aikaterinien
dc.creatorZampetakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:17:11Z
dc.date.available2016-03-15T17:17:11Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7164
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία θέτοντας ως στόχο της την αποσαφήνιση της εικόνας που οι ξένοι επισκέπτες μας έχουν σχηματίσει για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Στα πλαίσια της εργασίας μας θα προσπαθήσουμε δηλαδή να δούμε ποια είναι η εικόνα προορισμού (destination image) της Ελλάδας, ποια χαρακτηριστικά της ως τουριστικού προορισμού αποτελούν θέλγητρα και λόγους προσέλκυσης των ξένων τουριστών και κυρίως, κατά πόσον αυτή η εικόνα, που δεν είναι παρά η προσδοκία των επισκεπτών μας για τον τόπο των διακοπών τους, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα με την οποία τελικά έρχονται αντιμέτωποι. Το τελευταίο αυτό ερώτημα είναι ίσως και το πιο καίριο και αυτό που είναι σε θέση να μας υποδείξει, εφόσον αυτή υπάρχει, την ανάγκη αναμόρφωσης της τουριστικής μας πολιτικής αλλά και του ίδιου του τουριστικού μας προϊόντος, σε περίπτωση αναντιστοιχίας ανάμεσα στην εικόνα προορισμού και την πραγματικότητα. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι, λοιπόν, να μας κάνει να κατανοήσουμε ποια είναι η εικόνα που το τουριστικό κοινό έχει για τη χώρα μας πριν και μετά την επίσκεψη του σ' αυτή και εν συνεχεία να εντοπίσουμε ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά του τουριστικού μας προϊόντος που θα έπρεπε να αναμορφώσουμε, να βελτιώσουμε ή να αναδείξουμε και ποιες οι καταλληλότερες στρατηγικές και μηχανισμοί για τη σωστή και αποτελεσματική ανάδειξη και προώθηση του. Μέσα απ' αυτή την έρευνα θα επιχειρήσουμε να εντοπίσουμε τα «θέλω» και τις ανάγκες των τουριστών - πελατών μας και βάσει αυτών να αναζητήσουμε στη συνέχεια εκείνα τα ερεθίσματα που θα τους οδηγούσαν στην απόφαση, αφενός μεν, να επισκεφτούν τη χώρα μας, αφετέρου δε, να γίνουν επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της. Για να φτάσουμε όμως στο σημείο αυτό, απαραίτητο κρίνεται να έχουμε προηγουμένως αποσαφηνίσει ποια είναι η εικόνα προορισμού της Ελλάδας. Και προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση κινηθήκαμε.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕικόνα προορισμού της Ελλάδας "Destination image of Greece "-Τρόποι διαμόρφωσης της και επιρροή αυτής στον τουρισμό.el
dc.titleDestination image of Greece. Influence in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαλλούρη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΖαμπετάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameGiallouri, Aikaterinien
heal.creatorNameZampetakis, Ioannisen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7164
heal.abstractΗ παρούσα εργασία θέτοντας ως στόχο της την αποσαφήνιση της εικόνας που οι ξένοι επισκέπτες μας έχουν σχηματίσει για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Στα πλαίσια της εργασίας μας θα προσπαθήσουμε δηλαδή να δούμε ποια είναι η εικόνα προορισμού (destination image) της Ελλάδας, ποια χαρακτηριστικά της ως τουριστικού προορισμού αποτελούν θέλγητρα και λόγους προσέλκυσης των ξένων τουριστών και κυρίως, κατά πόσον αυτή η εικόνα, που δεν είναι παρά η προσδοκία των επισκεπτών μας για τον τόπο των διακοπών τους, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα με την οποία τελικά έρχονται αντιμέτωποι. Το τελευταίο αυτό ερώτημα είναι ίσως και το πιο καίριο και αυτό που είναι σε θέση να μας υποδείξει, εφόσον αυτή υπάρχει, την ανάγκη αναμόρφωσης της τουριστικής μας πολιτικής αλλά και του ίδιου του τουριστικού μας προϊόντος, σε περίπτωση αναντιστοιχίας ανάμεσα στην εικόνα προορισμού και την πραγματικότητα. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι, λοιπόν, να μας κάνει να κατανοήσουμε ποια είναι η εικόνα που το τουριστικό κοινό έχει για τη χώρα μας πριν και μετά την επίσκεψη του σ' αυτή και εν συνεχεία να εντοπίσουμε ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά του τουριστικού μας προϊόντος που θα έπρεπε να αναμορφώσουμε, να βελτιώσουμε ή να αναδείξουμε και ποιες οι καταλληλότερες στρατηγικές και μηχανισμοί για τη σωστή και αποτελεσματική ανάδειξη και προώθηση του. Μέσα απ' αυτή την έρευνα θα επιχειρήσουμε να εντοπίσουμε τα «θέλω» και τις ανάγκες των τουριστών - πελατών μας και βάσει αυτών να αναζητήσουμε στη συνέχεια εκείνα τα ερεθίσματα που θα τους οδηγούσαν στην απόφαση, αφενός μεν, να επισκεφτούν τη χώρα μας, αφετέρου δε, να γίνουν επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της. Για να φτάσουμε όμως στο σημείο αυτό, απαραίτητο κρίνεται να έχουμε προηγουμένως αποσαφηνίσει ποια είναι η εικόνα προορισμού της Ελλάδας. Και προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση κινηθήκαμε.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕικόνα προορισμού της Ελλάδας "Destination image of Greece "-Τρόποι διαμόρφωσης της και επιρροή αυτής στον τουρισμό.el
heal.titleDestination image of Greece. Influence in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΕλλάδα, τουριστική πολιτικήel
heal.keywordGreece, tourism policyen
heal.advisorNameΑτσαλάκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameAtsalakis, Michailen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)