Εμφάνιση απλής εγγραφής

The impact of marketing in tour operators.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιακουμάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorGiakoumakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:18:45Z
dc.date.available2016-03-15T17:18:45Z
dc.date.issued2011-10-10T10:09:51Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7255
dc.description.abstractΟ σκοπός της έρευνας που έχει η εργασία αυτή αναφέρεται στις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι ενέργειες μάρκετινγκ των tour operators, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, στη λειτουργία τους.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι επιπτώσεις του μάρκετινγκ στους Tour Operators.el
dc.titleThe impact of marketing in tour operators.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιακουμάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameGiakoumakis, Ioannisen
heal.publicationDate2011-10-10T10:09:51Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7255
heal.abstractΟ σκοπός της έρευνας που έχει η εργασία αυτή αναφέρεται στις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι ενέργειες μάρκετινγκ των tour operators, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, στη λειτουργία τους.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι επιπτώσεις του μάρκετινγκ στους Tour Operators.el
heal.titleThe impact of marketing in tour operators.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τουριστικός πράκτοραςel
heal.keywordmarketing, tour operatoren
heal.advisorNameΣαατσάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameSaatsakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)