Η ξενοδοχειακή υποδοχή και η ικανοποίηση του πελάτη.
Hotel's reception and customer satisfaction.
View/ Open
Date
2011-05-11Author
Παπαδογιωργάκη, Μαρία
Papadogiorgaki, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Οι υπηρεσίες οι οποίες παρέχονται στην ξενοδοχειακή τουριστική επιχείρηση είναι αναγκαίο να είναι υψηλής ποιότητας έτσι ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες που αναμένει να καλύψει ο τουρίστας. Αναλυτικότερα στην ενότητα ένα γίνεται γενική αναφορά στην ποιότητα των υπηρεσιών (ορισμός, χαρακτηριστικά, παράγοντες επιρροής, συστήματα διασφάλισης), στην ενότητα δύο δίνεται έμφαση στην ξενοδοχειακή τουριστική επιχείρηση ειδικότερα στην υποδοχή και στην ποιότητα των υπηρεσιών (ιδιαιτερότητες, παράγοντες επιρροής ποιότητας), ενώ στην ενότητα τρία γίνεται σύγκριση της ποιοτικής εξυπηρέτησης στην ξενοδοχειακή υποδοχή μεταξύ θεωρίας και πράξης. Κλείνοντας παρουσιάζεται εκτενές συμπέρασμα που προκύπτει από την παραπάνω μελέτη ενώ προτείνονται και λύσεις για την βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info