Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-marketing: touristic product promotion using internet.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚρασανάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorKrasanakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:19:30Z
dc.date.available2016-03-15T17:19:30Z
dc.date.issued2011-05-18T11:56:20Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7292
dc.description.abstractΣτόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά πληροφορίες και υπηρεσίες για τις διακοπές του μέσω του διαδικτύου. Παρουσιάζονται ορισμένες ιδέες και λύσεις που θα βοηθήσουν την ηλεκτρονική προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος και θα το κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, παραδείγματα αποτελεσματικής εφαρμογής των παραπάνω λύσεων και δίνεται το στίγμα προς το οποίο πρέπει να κινηθεί μία τουριστική ΜΜΕ σε ότι αφορά την αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleE-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω internet.el
dc.titleE-marketing: touristic product promotion using internet.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚρασανάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameKrasanakis, Georgiosen
heal.publicationDate2011-05-18T11:56:20Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7292
heal.abstractΣτόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού όπως αυτές προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες καθώς και το μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά πληροφορίες και υπηρεσίες για τις διακοπές του μέσω του διαδικτύου. Παρουσιάζονται ορισμένες ιδέες και λύσεις που θα βοηθήσουν την ηλεκτρονική προώθηση ενός τουριστικού προϊόντος και θα το κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, παραδείγματα αποτελεσματικής εφαρμογής των παραπάνω λύσεων και δίνεται το στίγμα προς το οποίο πρέπει να κινηθεί μία τουριστική ΜΜΕ σε ότι αφορά την αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleE-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω internet.el
heal.titleE-marketing: touristic product promotion using internet.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιακοπές, πληροφορική, τουριστικό μάρκετινγκel
heal.keywordholidays, computer science, tourism marketingen
heal.advisorNameΠιτσούλη, Έσθηρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)