Εμφάνιση απλής εγγραφής

Computerized reservation systems and their meaning in to the operation of tourist agencies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜήτσιου, Νικολέταel
dc.creatorMitsiou, Nikoletaen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:19:50Z
dc.date.available2016-03-15T17:19:50Z
dc.date.issued2011-12-06T13:19:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7307
dc.description.abstractΗ πληροφορική τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε στον τουριστικό τομέα όπως και σε πολλούς άλλους τομείς βέβαια. Οι ανάγκες για βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας οδήγησαν στην αναζήτηση νέων μεθόδων. Έτσι οι αρχές του 21ου αιώνα χαρακτηρίζεται από ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας και συνεπώς των συστημάτων κρατήσεων. Η ανάπτυξη των CRS έγκειται κυρίως στην απλούστευση των κρατήσεων, εκδόσεων και τιμολόγησης εισιτηρίων και voucher. Πριν λίγα χρόνια η διαδικασία κράτησης – τιμολόγησης – έκδοσης ήταν εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα αφού ο υπάλληλος χρησιμοποιούσε χαρτί, μολύβι και τηλέφωνο για την διεκπεραίωσή της. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την πρόσβαση στις διεθνείς τουριστικές εξελίξεις. Τα γνωστότερα συστήματα που λειτουργούν στην Ελλάδα είναι το Οι κύριες λειτουργίες των CRS είναι η παροχή χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με την πώληση, κρατήσεις, έκδοση εισιτηρίων και συμπληρωματικές υπηρεσίες όπως αλλαγές και ακυρώσεις κ.α. Όσον αφορά το μέλλον φαίνεται ότι όσο εντάσσεται η αυτοματοποίηση στα τουριστικά γραφεία ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο πελατών των τουριστικών προϊόντων χρησιμοποιούν από μόνοι τους την τεχνολογία και το διαδίκτυο για να αγοράσουν τις υπηρεσίες χωρίς μεσολαβητή. Παρ’ όλα αυτά τα συστήματα κρατήσεων εξελίσσονται συνέχεια και προσφέρουν διαρκώς καλύτερες υπηρεσίες προς διευκόλυνση του τουριστικού πράκτορα και συνεπώς προσέλκυσης νέων πελατών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα CRS και η σημασία τους στην λειτουργία των τουριστικών γραφείων.el
dc.titleComputerized reservation systems and their meaning in to the operation of tourist agencies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜήτσιου, Νικολέταel
heal.creatorNameMitsiou, Nikoletaen
heal.publicationDate2011-12-06T13:19:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7307
heal.abstractΗ πληροφορική τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε στον τουριστικό τομέα όπως και σε πολλούς άλλους τομείς βέβαια. Οι ανάγκες για βελτίωση της απόδοσης και της παραγωγικότητας οδήγησαν στην αναζήτηση νέων μεθόδων. Έτσι οι αρχές του 21ου αιώνα χαρακτηρίζεται από ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας και συνεπώς των συστημάτων κρατήσεων. Η ανάπτυξη των CRS έγκειται κυρίως στην απλούστευση των κρατήσεων, εκδόσεων και τιμολόγησης εισιτηρίων και voucher. Πριν λίγα χρόνια η διαδικασία κράτησης – τιμολόγησης – έκδοσης ήταν εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα αφού ο υπάλληλος χρησιμοποιούσε χαρτί, μολύβι και τηλέφωνο για την διεκπεραίωσή της. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την πρόσβαση στις διεθνείς τουριστικές εξελίξεις. Τα γνωστότερα συστήματα που λειτουργούν στην Ελλάδα είναι το Οι κύριες λειτουργίες των CRS είναι η παροχή χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με την πώληση, κρατήσεις, έκδοση εισιτηρίων και συμπληρωματικές υπηρεσίες όπως αλλαγές και ακυρώσεις κ.α. Όσον αφορά το μέλλον φαίνεται ότι όσο εντάσσεται η αυτοματοποίηση στα τουριστικά γραφεία ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο πελατών των τουριστικών προϊόντων χρησιμοποιούν από μόνοι τους την τεχνολογία και το διαδίκτυο για να αγοράσουν τις υπηρεσίες χωρίς μεσολαβητή. Παρ’ όλα αυτά τα συστήματα κρατήσεων εξελίσσονται συνέχεια και προσφέρουν διαρκώς καλύτερες υπηρεσίες προς διευκόλυνση του τουριστικού πράκτορα και συνεπώς προσέλκυσης νέων πελατών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤα CRS και η σημασία τους στην λειτουργία των τουριστικών γραφείων.el
heal.titleComputerized reservation systems and their meaning in to the operation of tourist agencies.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό πρακτορείο, μηχανογραφημένο σύστημα κρατήσεων, κράτηση, έκδοση εισιτηρίων, Αμαντέους, τουριστικό γραφείο Ερμής, SABRE, wordspan, ForthCRSel
heal.keywordtourist agency, computerized reservation system (CRS), reservation, ticket publishing, Amadeus, Hermes tours, SABRE, wordspan, ForthCRSen
heal.advisorNameΠιτσούλη, Έσθηρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)