Εμφάνιση απλής εγγραφής

The importance of confidence in the tourism sector.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλλιγάς, Βασίλειοςel
dc.creatorΛεπενιώτης, Συμεώνel
dc.creatorKalligas, Vasiliosen
dc.creatorLepeniotis, Symeonen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:20:35Z
dc.date.available2016-03-15T17:20:35Z
dc.date.issued2008-2-28T16:44:49Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7344
dc.description.abstractΟ τουρισμός είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο, το οποίο μπορεί να παρατηρηθεί από πολλές πλευρές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του παρατηρητή Έτσι: - Αν δούμε τον τουρισμό από την πλευρά του τουρίστα, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι μια ευκαιρία για ξεκούραση και ψυχαγωγία. - Αν δούμε τον τουρισμό από την πλευρά της χώρας υποδοχής, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι πηγή συναλλαγματικής εισροής. - Αν δούμε τον τουρισμό από την επιχειρηματική πλευρά, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι μία δραστηριότητα η οποία προσφέρει ευκαιρίες για κέρδος. - Για πολλούς κατοίκους χωρών τουριστικής υποδοχής, ο τουρισμός είναι κλάδος που προσφέρει πολλές και διάφορες θέσεις εργασίας. - Αν δούμε τον τουρισμό από την κοινωνιολογική πλευρά, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι μια δραστηριότητα η οποία εξυπηρετεί την επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων λαών. Το φαινόμενο του τουρισμού μπορεί να εξεταστεί από πολλές αντιληπτικές γωνίες και να εκφραστεί με πολλές μορφές. Αποτελεί εργαλείο μείωσης του χάσματος κατανόησης ανάμεσα στις αναπτυγμένες χώρες, που είναι συνήθως οι «γεννήτριες» του τουρισμού ή οι «προσφέρουσες» και στις αναπτυσσόμενες χώρες που δέχονται τον τουρισμό ή είναι οι «αποδέκτεςel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σημασία του κλίματος εμπιστοσύνης στο τουριστικό τομέα.el
dc.titleThe importance of confidence in the tourism sector.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλλιγάς, Βασίλειοςel
heal.creatorNameΛεπενιώτης, Συμεώνel
heal.creatorNameKalligas, Vasiliosen
heal.creatorNameLepeniotis, Symeonen
heal.publicationDate2008-2-28T16:44:49Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7344
heal.abstractΟ τουρισμός είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο, το οποίο μπορεί να παρατηρηθεί από πολλές πλευρές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του παρατηρητή Έτσι: - Αν δούμε τον τουρισμό από την πλευρά του τουρίστα, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι μια ευκαιρία για ξεκούραση και ψυχαγωγία. - Αν δούμε τον τουρισμό από την πλευρά της χώρας υποδοχής, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι πηγή συναλλαγματικής εισροής. - Αν δούμε τον τουρισμό από την επιχειρηματική πλευρά, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι μία δραστηριότητα η οποία προσφέρει ευκαιρίες για κέρδος. - Για πολλούς κατοίκους χωρών τουριστικής υποδοχής, ο τουρισμός είναι κλάδος που προσφέρει πολλές και διάφορες θέσεις εργασίας. - Αν δούμε τον τουρισμό από την κοινωνιολογική πλευρά, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι μια δραστηριότητα η οποία εξυπηρετεί την επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων λαών. Το φαινόμενο του τουρισμού μπορεί να εξεταστεί από πολλές αντιληπτικές γωνίες και να εκφραστεί με πολλές μορφές. Αποτελεί εργαλείο μείωσης του χάσματος κατανόησης ανάμεσα στις αναπτυγμένες χώρες, που είναι συνήθως οι «γεννήτριες» του τουρισμού ή οι «προσφέρουσες» και στις αναπτυσσόμενες χώρες που δέχονται τον τουρισμό ή είναι οι «αποδέκτεςel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ σημασία του κλίματος εμπιστοσύνης στο τουριστικό τομέα.el
heal.titleThe importance of confidence in the tourism sector.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεργαζόμενος, επικοινωνία, σχέσεις, τουρισμόςel
heal.keywordemployee, communication, relations, tourismen
heal.advisorNameΓιαννουλίδου, Παρασκευήel
heal.advisorNameGiannoulidou, Paraskevien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)