Επίπεδο καθαριότητας στις σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις (θεωρία και πράξη).
Level of cleanliness in modern tourism enterprises (theory and practice).

View/ Open
Date
2008-2-28TAuthor
Αυγουστάκης, Μιχάλης
Σιδέρης, Αθανάσιος
Avgoustakis, Michalis
Sideris, Athanasios
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην εργασία αυτή εξετάζονται κυρίως οι τουριστικές ξενοδοχειακές μονάδες, οι οποίες θεωρούνται η καρδιά του τουριστικού προϊόντος, ξεκινώντας από την δομή τους και συνεχίζοντας στο τμήμα της οροφοκομείας και των επισιτιστικών τμημάτων της μονάδας. Αναλυτικότερα, στο κεφάλαιο 1 βλέπουμε την δομή οργάνωσης των ξενοδοχείων και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων καθώς και διάφορα συστήματα ελέγχου όσων αφορά τα διοικητικά. Προχωρώντας στο κεφάλαιο 2 μπαίνουμε αναλυτικά στο κεφάλαιο του ξενοδοχείου ξεκινώντας από την οροφοκομία. Εξετάζουμε τις εργασίες που πρέπει να κάνουν οι καμαριέρες και τις υποχρεώσεις του housekeeper καθώς και τη μεταξύ τους συνεργασία. Επιπλέον βλέπουμε τη συνεργασία του τμήματος οροφοκομίας με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου. Στο κεφάλαιο 3 εξετάζουμε το χώρο της κουζίνας ξεκινώντας από το σύστημα HACCP και παρακολουθώντας όλη την πορεία των προϊόντων από τη στιγμή της παραλαβής έως τη στιγμή της κατανάλωσης από τον πελάτη. Επιπλέον βλέπουμε τους κανόνες υγιεινής που πρέπει να τηρούν οι εργαζόμενοι στο χώρο της κουζίνας αλλά και ατομικά. Τέλος μαζί με τον επίλογο της εργασίας παραθέτουμε κάποια ερωτηματολόγια από μια μικρή έρευνα που έγινε σε τουριστικές και αστικές ξενοδοχειακές μονάδες.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info