Οι προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και η σχέση μεταξύ τουριστικού προιόντος και τιμής πώλησής του.
The offered tourist services in Greece and the relationship between tourism product and selling price.
Abstract
Η παρούσα εργασία αποτελεί πτυχιακή μελέτη στο τμήμα Τουριστών Επιχειρήσεων της σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Επαγγελματικού Ιδρύματος Κρήτης. Ο σκοπός τις εργασίας είναι να γίνει ανασκόπηση των τουριστικών υπηρεσιών καθώς και κάποια χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρα των τουριστικών ταξιδιών και την διατύπωση εάν το τουριστικό προϊόν σχετίζετε άμεσα με την τιμή πώλησης του. Η εργασίας θα αποτελείται από δυο μέρη, το πρώτο που θα είναι το θεωρητικό κομμάτι που θα περιλαμβάνει βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό την διατύπωση των παραπάνω χαρακτηριστικών του τουρισμού και των τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το δεύτερο που θα περιλαμβάνει τα αποτελέσματα που προέρχονται από τις απαντήσεις των τουριστών που πραγματοποίησαν τις διακοπές τους εδω και συμμετείχαν σε κάποιες δραστηριότητες που δεν συμπεριλαμβάνονταν στο αρχικό πακέτο διακοπούν που είχαν προπληρώσει και έπρεπε να καταβάλουν κάποιο επιπλέον χρηματικό αντίτιμο. Τέλος θα υπάρχει σχολιασμός και ανάλυση των αποτελεσμάτων που πρόεκυψαν από την ερευνά. 1
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info