Εμφάνιση απλής εγγραφής

The offered tourist services in Greece and the relationship between tourism product and selling price.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝτόμπος, Ραφάλel
dc.creatorNtompos, Rafalen
dc.date.accessioned2016-03-15T17:21:59Z
dc.date.available2016-03-15T17:21:59Z
dc.date.issued2015-02-27T14:28:34Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7419
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί πτυχιακή μελέτη στο τμήμα Τουριστών Επιχειρήσεων της σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Επαγγελματικού Ιδρύματος Κρήτης. Ο σκοπός τις εργασίας είναι να γίνει ανασκόπηση των τουριστικών υπηρεσιών καθώς και κάποια χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρα των τουριστικών ταξιδιών και την διατύπωση εάν το τουριστικό προϊόν σχετίζετε άμεσα με την τιμή πώλησης του. Η εργασίας θα αποτελείται από δυο μέρη, το πρώτο που θα είναι το θεωρητικό κομμάτι που θα περιλαμβάνει βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό την διατύπωση των παραπάνω χαρακτηριστικών του τουρισμού και των τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το δεύτερο που θα περιλαμβάνει τα αποτελέσματα που προέρχονται από τις απαντήσεις των τουριστών που πραγματοποίησαν τις διακοπές τους εδω και συμμετείχαν σε κάποιες δραστηριότητες που δεν συμπεριλαμβάνονταν στο αρχικό πακέτο διακοπούν που είχαν προπληρώσει και έπρεπε να καταβάλουν κάποιο επιπλέον χρηματικό αντίτιμο. Τέλος θα υπάρχει σχολιασμός και ανάλυση των αποτελεσμάτων που πρόεκυψαν από την ερευνά. 1el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟι προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και η σχέση μεταξύ τουριστικού προιόντος και τιμής πώλησής του.el
dc.titleThe offered tourist services in Greece and the relationship between tourism product and selling price.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝτόμπος, Ραφάλel
heal.creatorNameNtompos, Rafalen
heal.publicationDate2015-02-27T14:28:34Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7419
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί πτυχιακή μελέτη στο τμήμα Τουριστών Επιχειρήσεων της σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Επαγγελματικού Ιδρύματος Κρήτης. Ο σκοπός τις εργασίας είναι να γίνει ανασκόπηση των τουριστικών υπηρεσιών καθώς και κάποια χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρα των τουριστικών ταξιδιών και την διατύπωση εάν το τουριστικό προϊόν σχετίζετε άμεσα με την τιμή πώλησης του. Η εργασίας θα αποτελείται από δυο μέρη, το πρώτο που θα είναι το θεωρητικό κομμάτι που θα περιλαμβάνει βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό την διατύπωση των παραπάνω χαρακτηριστικών του τουρισμού και των τουριστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Το δεύτερο που θα περιλαμβάνει τα αποτελέσματα που προέρχονται από τις απαντήσεις των τουριστών που πραγματοποίησαν τις διακοπές τους εδω και συμμετείχαν σε κάποιες δραστηριότητες που δεν συμπεριλαμβάνονταν στο αρχικό πακέτο διακοπούν που είχαν προπληρώσει και έπρεπε να καταβάλουν κάποιο επιπλέον χρηματικό αντίτιμο. Τέλος θα υπάρχει σχολιασμός και ανάλυση των αποτελεσμάτων που πρόεκυψαν από την ερευνά. 1el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Tourism Managementen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟι προσφερόμενες τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και η σχέση μεταξύ τουριστικού προιόντος και τιμής πώλησής του.el
heal.titleThe offered tourist services in Greece and the relationship between tourism product and selling price.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικές υπηρεσίες, τουριστική ανάπτυξη, τουριστικό προϊόν, Ελλάδαel
heal.keywordtourism services, tourism development, tourism product, Greeceen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)