Εμφάνιση απλής εγγραφής

E - commerce as a tool of promoting products in Greece

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαλσαμοπούλου, Αντωνίαel
dc.creatorValsamopoulou, Antoniaen
dc.date.accessioned2016-05-18T07:41:57Z
dc.date.available2016-05-18T07:41:57Z
dc.date.issued2016-05-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7604
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει πληθώρα καταναλωτικών προϊόντων των οποίων αυξήθηκε η ζήτησή τους λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ευκολιών που οι εφαρμογές του μπορούν αν προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή – αγοραστή. Για την ολοκλήρωση της εργασίας αυτής, διενεργήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικών ελληνικών και ξένων αναφορών σχετικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έρευνα που πραγματοποιείται είναι δευτερογενής, διότι στηρίζεται σε ευρήματα ήδη υφιστάμενων ερευνών και δημοσιεύσεων. Στο 1ο κεφάλαιο αναφέρονται βασικές έννοιες σχετικά με το διαδίκτυο και τις αγορές μέσω αυτού. Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται τα γενικά στοιχεία για τις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων e-καταναλωτών, οι αντιλήψεις και οι προτιμήσεις τους, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Στο επόμενο κεφάλαιο (3ο), αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου (όπως εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ασφάλεια συναλλαγών), όπως επίσης και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαδικασίας αυτής και τέλος γίνεται λόγος για το ελληνικό ηλεκτρονικό λιανεμπόριο.el
dc.description.abstractThis assignment deals with the electronic commerce, its development and generally its function as a tool of promotion consumer products in Greece. The main concern is that there are plenty of products whose demand has been increased because of e-commerce and the facilities it offers to consumers. Completing the present assignment, a literate review of the relevant Greek and foreign reports has been conducted referring the development of electronic commerce. The research that was carried out was a secondary one, because it is based on the existing research findings and other publications. The first chapter presents basic concepts on the internet and its new market aspects. The second chapter talks about the general information of online purchases in Greece, demographic characteristics of the Greek e-consumers and their perceptions and preferences, as well as the problems that the latter encounter when they make electronic transactions. In the next chapter 3rd there are presented the essential characteristics of electronic commerce (such as trustfulness, reliability and security of transactions) as well as the advantages and disadvantages of this procedure. Finally, we talk about the Greek electronic retail market.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδαel
dc.titleE - commerce as a tool of promoting products in Greeceen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαλσαμοπούλου, Αντωνίαel
heal.creatorNameValsamopoulou, Antoniaen
heal.publicationDate2016-05-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7604
heal.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει πληθώρα καταναλωτικών προϊόντων των οποίων αυξήθηκε η ζήτησή τους λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ευκολιών που οι εφαρμογές του μπορούν αν προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή – αγοραστή. Για την ολοκλήρωση της εργασίας αυτής, διενεργήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικών ελληνικών και ξένων αναφορών σχετικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έρευνα που πραγματοποιείται είναι δευτερογενής, διότι στηρίζεται σε ευρήματα ήδη υφιστάμενων ερευνών και δημοσιεύσεων. Στο 1ο κεφάλαιο αναφέρονται βασικές έννοιες σχετικά με το διαδίκτυο και τις αγορές μέσω αυτού. Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται τα γενικά στοιχεία για τις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων e-καταναλωτών, οι αντιλήψεις και οι προτιμήσεις τους, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Στο επόμενο κεφάλαιο (3ο), αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου (όπως εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ασφάλεια συναλλαγών), όπως επίσης και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαδικασίας αυτής και τέλος γίνεται λόγος για το ελληνικό ηλεκτρονικό λιανεμπόριο.el
heal.abstractThis assignment deals with the electronic commerce, its development and generally its function as a tool of promotion consumer products in Greece. The main concern is that there are plenty of products whose demand has been increased because of e-commerce and the facilities it offers to consumers. Completing the present assignment, a literate review of the relevant Greek and foreign reports has been conducted referring the development of electronic commerce. The research that was carried out was a secondary one, because it is based on the existing research findings and other publications. The first chapter presents basic concepts on the internet and its new market aspects. The second chapter talks about the general information of online purchases in Greece, demographic characteristics of the Greek e-consumers and their perceptions and preferences, as well as the problems that the latter encounter when they make electronic transactions. In the next chapter 3rd there are presented the essential characteristics of electronic commerce (such as trustfulness, reliability and security of transactions) as well as the advantages and disadvantages of this procedure. Finally, we talk about the Greek electronic retail market.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδαel
heal.titleE - commerce as a tool of promoting products in Greeceen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, καταναλωτής, ελληνική αγορά, διαδίκτυοel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, consumer, greek market, interneten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑστρουλάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameAstroulakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States