Εμφάνιση απλής εγγραφής

Viral Marketing and its development within Marketing via mobile devices (Mobile Marketing)

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπεζάνη, Άνναel
dc.creatorBezani, Annaen
dc.creatorΚαλαρούτη, Ελισάβετel
dc.creatorKalarouti, Elisaveten
dc.creatorΛιάτση, Λαμπρινήel
dc.creatorLiatsi, Lamprinien
dc.date.accessioned2016-05-18T09:35:53Z
dc.date.available2016-05-18T09:35:53Z
dc.date.issued2016-05-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7606
dc.description.abstractH παρούσα εργασία ασχολείται με την έννοια του viral marketing, μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται συχνά από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο αποτελεσματικά. Το viral marketing αποσκοπεί στη δημιουργία «θορύβου» (buzz) γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθεί η εκάστοτε επιχείρηση, ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών πληροφοριών ή εφαρμογών μέσω χρήσης νέων τεχνολογιών όπως το mobile marketing. Στην πτυχιακή αυτή θα αναλυθεί το Viral Marketing αλλά και το mobile marketing ως μέσο με το οποίο μπορεί να υλοποιείται το viral marketing τα εργαλεία του, τα χαρακτηριστικά του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και πως όλα αυτά συνδέονται και λειτουργούν στο πλαίσιο προώθησης των προϊόντων από εταιρείες πως αυτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία του Viral marketing προκειμένου να κερδίσουν νέα μερίδια αγοράς, αναγνωρισιμότητα αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Tέλος θα παρουσιαστούν διάφορες μελέτες περίπτωσης από εταιρείες που έχουν εφαρμόσει επιτυχημένες εκστρατείες viral marketing.el
dc.description.abstractThis thesis deals with viral marketing, a very effective method for promoting products and services, used by many enterprises, sometimes effectively, sometimes not. Viral marketing designed to create 'buzz' around a business or a product that promotes the firm, which is achieved by providing quality services and free distribution of quality information or applications through use of new technologies such as mobile marketing. This thesis will analyze the significance of Viral Marketing and Mobile Marketing as well as its successful implementation using viral marketing tools, its characteristics, its advantages and disadvantages. Moreover, the connection between viral and mobile marketing and the way these are connected and cooperate will be discussed. Viral marketing is a mean of winning new market shares, brand awareness and competitive advantages. Finally, several case studies of companies that have implemented successful campaigns of viral marketing will be presented.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο Viral Marketing και η εξέλιξή του στα πλαίσια του Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Mobile Marketing)el
dc.titleViral Marketing and its development within Marketing via mobile devices (Mobile Marketing)en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπεζάνη, Άνναel
heal.creatorNameBezani, Annaen
heal.creatorNameΚαλαρούτη, Ελισάβετel
heal.creatorNameKalarouti, Elisaveten
heal.creatorNameΛιάτση, Λαμπρινήel
heal.creatorNameLiatsi, Lamprinien
heal.publicationDate2016-05-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7606
heal.abstractH παρούσα εργασία ασχολείται με την έννοια του viral marketing, μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται συχνά από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο αποτελεσματικά. Το viral marketing αποσκοπεί στη δημιουργία «θορύβου» (buzz) γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθεί η εκάστοτε επιχείρηση, ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών πληροφοριών ή εφαρμογών μέσω χρήσης νέων τεχνολογιών όπως το mobile marketing. Στην πτυχιακή αυτή θα αναλυθεί το Viral Marketing αλλά και το mobile marketing ως μέσο με το οποίο μπορεί να υλοποιείται το viral marketing τα εργαλεία του, τα χαρακτηριστικά του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και πως όλα αυτά συνδέονται και λειτουργούν στο πλαίσιο προώθησης των προϊόντων από εταιρείες πως αυτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία του Viral marketing προκειμένου να κερδίσουν νέα μερίδια αγοράς, αναγνωρισιμότητα αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Tέλος θα παρουσιαστούν διάφορες μελέτες περίπτωσης από εταιρείες που έχουν εφαρμόσει επιτυχημένες εκστρατείες viral marketing.el
heal.abstractThis thesis deals with viral marketing, a very effective method for promoting products and services, used by many enterprises, sometimes effectively, sometimes not. Viral marketing designed to create 'buzz' around a business or a product that promotes the firm, which is achieved by providing quality services and free distribution of quality information or applications through use of new technologies such as mobile marketing. This thesis will analyze the significance of Viral Marketing and Mobile Marketing as well as its successful implementation using viral marketing tools, its characteristics, its advantages and disadvantages. Moreover, the connection between viral and mobile marketing and the way these are connected and cooperate will be discussed. Viral marketing is a mean of winning new market shares, brand awareness and competitive advantages. Finally, several case studies of companies that have implemented successful campaigns of viral marketing will be presented.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο Viral Marketing και η εξέλιξή του στα πλαίσια του Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Mobile Marketing)el
heal.titleViral Marketing and its development within Marketing via mobile devices (Mobile Marketing)en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακό μάρκετινκ, διαδικτυακή διαφήµιση, μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευώνel
heal.keywordinternet marketing, internet advertising, mobile marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States