Συγκριτική μελέτη μεθόδων και γλωσσών για τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβους
Comparative study of teaching methods and programming languages for teaching concepts in children and adolescents
Abstract
Οι τεχνικές διδασκαλίας και οι γλώσσες προγραμματισμού που υπάρχουν σήμερα
είναι πολλές και έχουν ακόμα περισσότερες ιδιομορφίες. Ο προγραμματισμός ως
εκπαιδευτικό αντικείμενο αποτελεί μία μερικώς παρεξηγημένη επιστήμη αλλά
ταυτόχρονα και ένα αναπόσπαστο κομμάτι του ανθρώπου. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η σύγκριση των μεθόδων και των γλωσσών προγραμματισμού που είναι γνωστές από τη βιβλιογραφία με στόχο την προετοιμασία εν δυνάμει εκπαιδευτικών αλλά και την βελτίωση όσων διδάσκουν ήδη το μάθημα του προγραμματισμού. Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της συνέντευξης. Μέσα από την ανάλυση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας εντοπίστηκαν τα βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η έρευνα για την παρούσα κατάσταση του
εκπαιδευτικού αντικειμένου του προγραμματισμού σε όλες τις βαθμίδες των
σχολικών μονάδων. Αποτέλεσμα της έρευνας ήταν οι αρχικές υποθέσεις της έρευνας να καταστούν με σαφή τρόπο έγκυρες στο σύνολο τους κάνοντας γνωστό ότι οι μαθητές αποκτούν κίνητρα για τη μάθηση και αποδίδουν περισσότερο σε περιβάλλοντα ειδικά
διαμορφωμένα για εκείνους ανεξαρτήτως εικονικής ή ρεαλιστικής πραγματικότητας. Nowadays, there are so many teaching methods and programming languages have
difficulties. As a teaching object, programming is a difficult science that every person
must have known. First of all, the main aim of this paper is to compare teaching methods with programming languages that have been known from literature analysis. The results of this comparison are going to prepare not only potential teachers but also teachers that
have already teach. Furthermore, the method had been chosen to collect all of this data is the interview. By having literature analysis we were able to determine the main purposes, our research must have been focused about the programming courses of school grades. Finally, all of our hypothesis are true. During the results’ analysis, it is known that students learn into friendly environments for them without having problems if they are real or not.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info