Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparative study of teaching methods and programming languages for teaching concepts in children and adolescents

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠατραλέξη, Μαρίαel
dc.creatorPatralexi, Mariaen
dc.date.accessioned2016-05-20T11:36:04Z
dc.date.available2016-05-20T11:36:04Z
dc.date.issued2016-05-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7618
dc.description.abstractΟι τεχνικές διδασκαλίας και οι γλώσσες προγραμματισμού που υπάρχουν σήμερα είναι πολλές και έχουν ακόμα περισσότερες ιδιομορφίες. Ο προγραμματισμός ως εκπαιδευτικό αντικείμενο αποτελεί μία μερικώς παρεξηγημένη επιστήμη αλλά ταυτόχρονα και ένα αναπόσπαστο κομμάτι του ανθρώπου. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η σύγκριση των μεθόδων και των γλωσσών προγραμματισμού που είναι γνωστές από τη βιβλιογραφία με στόχο την προετοιμασία εν δυνάμει εκπαιδευτικών αλλά και την βελτίωση όσων διδάσκουν ήδη το μάθημα του προγραμματισμού. Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της συνέντευξης. Μέσα από την ανάλυση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας εντοπίστηκαν τα βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η έρευνα για την παρούσα κατάσταση του εκπαιδευτικού αντικειμένου του προγραμματισμού σε όλες τις βαθμίδες των σχολικών μονάδων. Αποτέλεσμα της έρευνας ήταν οι αρχικές υποθέσεις της έρευνας να καταστούν με σαφή τρόπο έγκυρες στο σύνολο τους κάνοντας γνωστό ότι οι μαθητές αποκτούν κίνητρα για τη μάθηση και αποδίδουν περισσότερο σε περιβάλλοντα ειδικά διαμορφωμένα για εκείνους ανεξαρτήτως εικονικής ή ρεαλιστικής πραγματικότητας.el
dc.description.abstractNowadays, there are so many teaching methods and programming languages have difficulties. As a teaching object, programming is a difficult science that every person must have known. First of all, the main aim of this paper is to compare teaching methods with programming languages that have been known from literature analysis. The results of this comparison are going to prepare not only potential teachers but also teachers that have already teach. Furthermore, the method had been chosen to collect all of this data is the interview. By having literature analysis we were able to determine the main purposes, our research must have been focused about the programming courses of school grades. Finally, all of our hypothesis are true. During the results’ analysis, it is known that students learn into friendly environments for them without having problems if they are real or not.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυγκριτική μελέτη μεθόδων και γλωσσών για τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβουςel
dc.titleComparative study of teaching methods and programming languages for teaching concepts in children and adolescentsen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠατραλέξη, Μαρίαel
heal.creatorNamePatralexi, Mariaen
heal.publicationDate2016-05-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7618
heal.abstractΟι τεχνικές διδασκαλίας και οι γλώσσες προγραμματισμού που υπάρχουν σήμερα είναι πολλές και έχουν ακόμα περισσότερες ιδιομορφίες. Ο προγραμματισμός ως εκπαιδευτικό αντικείμενο αποτελεί μία μερικώς παρεξηγημένη επιστήμη αλλά ταυτόχρονα και ένα αναπόσπαστο κομμάτι του ανθρώπου. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η σύγκριση των μεθόδων και των γλωσσών προγραμματισμού που είναι γνωστές από τη βιβλιογραφία με στόχο την προετοιμασία εν δυνάμει εκπαιδευτικών αλλά και την βελτίωση όσων διδάσκουν ήδη το μάθημα του προγραμματισμού. Για τη συλλογή των δεδομένων επιλέχθηκε και χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της συνέντευξης. Μέσα από την ανάλυση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας εντοπίστηκαν τα βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η έρευνα για την παρούσα κατάσταση του εκπαιδευτικού αντικειμένου του προγραμματισμού σε όλες τις βαθμίδες των σχολικών μονάδων. Αποτέλεσμα της έρευνας ήταν οι αρχικές υποθέσεις της έρευνας να καταστούν με σαφή τρόπο έγκυρες στο σύνολο τους κάνοντας γνωστό ότι οι μαθητές αποκτούν κίνητρα για τη μάθηση και αποδίδουν περισσότερο σε περιβάλλοντα ειδικά διαμορφωμένα για εκείνους ανεξαρτήτως εικονικής ή ρεαλιστικής πραγματικότητας.el
heal.abstractNowadays, there are so many teaching methods and programming languages have difficulties. As a teaching object, programming is a difficult science that every person must have known. First of all, the main aim of this paper is to compare teaching methods with programming languages that have been known from literature analysis. The results of this comparison are going to prepare not only potential teachers but also teachers that have already teach. Furthermore, the method had been chosen to collect all of this data is the interview. By having literature analysis we were able to determine the main purposes, our research must have been focused about the programming courses of school grades. Finally, all of our hypothesis are true. During the results’ analysis, it is known that students learn into friendly environments for them without having problems if they are real or not.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΣυγκριτική μελέτη μεθόδων και γλωσσών για τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού σε παιδιά και εφήβουςel
heal.titleComparative study of teaching methods and programming languages for teaching concepts in children and adolescentsen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordγλώσσα προγραμματισμού, παιδί, έφηβος, εκπαιδευτική ψυχολογία, διδασκαλίαel
heal.keywordprogramming language, child, adolescent, educational psychology, teachingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑικατερινίδης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameAikaterinidis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States