Ηλεκτρονικό εμπόριο: Οι στάσεις και οι απόψεις των φοιτητών
E-commerce: Student aspects and attitudes
Date
2016-05-31Author
Καπελλάκη, Ιωάννα
Kapellaki, Ioanna
Καρκανάκη, Ευαγγελία- Μαρία
Karkanaki, Evgenia- Maria
Χατζηχρήστος, Ιωάννης
Chatzichristos, Ioannis
Metadata
Show full item recordAbstract
Στη παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται ανάλυση στον ορισμό του “Ηλεκτρονικού εμπορίου” καθώς και στις επιμέρους λειτουργίες του.
Η εργασία συμπεριλαμβάνει πέρα από τον ορισμό, την διαφορά την οποία έχει από το ηλεκτρονικό επιχειρήν καθώς και την δομή του, δηλαδή την πυραμίδα του ηλεκτρονικού εμπορίου η οποία περιλαμβάνει όλες εκείνες τις λειτουργίες οι οποίες προαπαιτούνται με σκοπό την πραγματοποίηση μιας ηλεκτρονικής αγοράς.
Επιπρόσθετα γίνεται ανάλυση στους κινδύνους που κρύβονται πίσω από την χρήση του, στους τρόπους με τους οποίους πραγματοποιούν τη πληρωμή, αλλά και στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του.
Ο Βασικός στόχος της έρευνας πέρα από την ορθολογική πληροφόρηση για το σύγχρονο εργαλείο αγοράς, είναι να ερευνήσουμε και να προσδιορίσουμε ποιες είναι οι στάσεις και οι απόψεις που διατηρούν οι φοιτητές για το ηλεκτρονικού εμπορίου. In the present thesis there is an analysis on the definition of e-commerce and on its individual functions as well. Besides the definition and its structure, that is, the e-commerce pyramid which includes all those functions which are required in order an electronic purchase to be completed, it also includes its difference from e-business.
Moreover, there is an analysis on the hidden dangers related to its use, the ways in which payment is done and both the advantages and disadvantages are further exploited.
The main purpose of the survey, beyond factual information about modern e-commerce, is to explore and define which are the beliefs and attitudes held by the students.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info