Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών
The marketing of the business providing accounting services: From the quality of service in customer retention
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-06-08Συγγραφέας
Μαυροτσουπάκης, Εμμανουήλ
Mavrotsoupakis, Emmanouil
Τζωρτζάκη, Κυριακή
Tzortzaki, Kiriaki
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο στην χώρα μας, όσο και σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Η αγορά των λογιστικών υπηρεσιών, ή με έναν μόνο ορισμό, το outsourcing, είναι γνωστό στον χώρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Ελλάδας διότι η οικονομία έχει συγκεκριμένη δομή. Δομείται δηλαδή με βάση τις ατομικές και οικογενειακές επιχειρήσεις, οι οποίες συνήθως είναι αρκετά μικρές, γεγονός που φέρνει ως αποτέλεσμα την ανεπιτυχή διατήρηση εσωτερικού λογιστηρίου. Φυσικά, σε αυτό το γεγονός, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και ο φορολογικός νόμος, ο οποίος επιβαρύνει τους επιχειρηματίες.
Στην παρούσα εργασία αναλύεται διεξοδικά το ζήτημα της ύπαρξης λογιστηρίων σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ, εφόσον πρώτα αναλυθούν ορισμένες περαιτέρω έννοιες, όπως η έννοια του μάρκετινγκ. Δεν παραλείπονται να αναφερθούν τα θετικά αποτελέσματα της εφαρμογής του μάρκετινγκ στον τομέα των λογιστικών. Διαγράμματα και γραφήματα κυριαρχούν σε όλη την έκταση της εργασίας με απώτερο στόχο την καλύτερη ερμηνεία των πληροφοριών που αναφέρονται. Marketing is characterized to define all over the world as a concept quite inaccessible and difficult to its definition. However, when it is combined with the accountancy, the concept is easier to be understood because it is widely known both in our country and in countries of Southeast Europe. The market for accounting services, or otherwise defined as, outsourcing, is known in the area of Southeastern Europe and Greece because the economy has a specific structure. The structure is based on individual and family businesses, which are usually quite small that result in unsuccessful maintaining internal accounting. Of course, according to this fact, the tax law plays an important role, which burden! In to this project, the problem of having accounting combined with marketing is being analyzed, only when some further concepts are firstly being analyzed. Some of their concepts are the concepts of marketing. In addition, positive results cannot be found in marketing application as far as accounting is concerned. To sum up, charts and graphs dominate throughout the project for better comprehension of the information.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες