Εμφάνιση απλής εγγραφής

The marketing of the business providing accounting services: From the quality of service in customer retention

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαυροτσουπάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorMavrotsoupakis, Emmanouilen
dc.creatorΤζωρτζάκη, Κυριακήel
dc.creatorTzortzaki, Kiriakien
dc.date.accessioned2016-06-08T13:39:33Z
dc.date.available2016-06-08T13:39:33Z
dc.date.issued2016-06-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7697
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο στην χώρα μας, όσο και σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η αγορά των λογιστικών υπηρεσιών, ή με έναν μόνο ορισμό, το outsourcing, είναι γνωστό στον χώρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Ελλάδας διότι η οικονομία έχει συγκεκριμένη δομή. Δομείται δηλαδή με βάση τις ατομικές και οικογενειακές επιχειρήσεις, οι οποίες συνήθως είναι αρκετά μικρές, γεγονός που φέρνει ως αποτέλεσμα την ανεπιτυχή διατήρηση εσωτερικού λογιστηρίου. Φυσικά, σε αυτό το γεγονός, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και ο φορολογικός νόμος, ο οποίος επιβαρύνει τους επιχειρηματίες. Στην παρούσα εργασία αναλύεται διεξοδικά το ζήτημα της ύπαρξης λογιστηρίων σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ, εφόσον πρώτα αναλυθούν ορισμένες περαιτέρω έννοιες, όπως η έννοια του μάρκετινγκ. Δεν παραλείπονται να αναφερθούν τα θετικά αποτελέσματα της εφαρμογής του μάρκετινγκ στον τομέα των λογιστικών. Διαγράμματα και γραφήματα κυριαρχούν σε όλη την έκταση της εργασίας με απώτερο στόχο την καλύτερη ερμηνεία των πληροφοριών που αναφέρονται.el
dc.description.abstractMarketing is characterized to define all over the world as a concept quite inaccessible and difficult to its definition. However, when it is combined with the accountancy, the concept is easier to be understood because it is widely known both in our country and in countries of Southeast Europe. The market for accounting services, or otherwise defined as, outsourcing, is known in the area of Southeastern Europe and Greece because the economy has a specific structure. The structure is based on individual and family businesses, which are usually quite small that result in unsuccessful maintaining internal accounting. Of course, according to this fact, the tax law plays an important role, which burden! In to this project, the problem of having accounting combined with marketing is being analyzed, only when some further concepts are firstly being analyzed. Some of their concepts are the concepts of marketing. In addition, positive results cannot be found in marketing application as far as accounting is concerned. To sum up, charts and graphs dominate throughout the project for better comprehension of the information.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατώνel
dc.titleThe marketing of the business providing accounting services: From the quality of service in customer retentionen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαυροτσουπάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameMavrotsoupakis, Emmanouilen
heal.creatorNameΤζωρτζάκη, Κυριακήel
heal.creatorNameTzortzaki, Kiriakien
heal.publicationDate2016-06-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7697
heal.abstractΤο μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο στην χώρα μας, όσο και σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η αγορά των λογιστικών υπηρεσιών, ή με έναν μόνο ορισμό, το outsourcing, είναι γνωστό στον χώρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Ελλάδας διότι η οικονομία έχει συγκεκριμένη δομή. Δομείται δηλαδή με βάση τις ατομικές και οικογενειακές επιχειρήσεις, οι οποίες συνήθως είναι αρκετά μικρές, γεγονός που φέρνει ως αποτέλεσμα την ανεπιτυχή διατήρηση εσωτερικού λογιστηρίου. Φυσικά, σε αυτό το γεγονός, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και ο φορολογικός νόμος, ο οποίος επιβαρύνει τους επιχειρηματίες. Στην παρούσα εργασία αναλύεται διεξοδικά το ζήτημα της ύπαρξης λογιστηρίων σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ, εφόσον πρώτα αναλυθούν ορισμένες περαιτέρω έννοιες, όπως η έννοια του μάρκετινγκ. Δεν παραλείπονται να αναφερθούν τα θετικά αποτελέσματα της εφαρμογής του μάρκετινγκ στον τομέα των λογιστικών. Διαγράμματα και γραφήματα κυριαρχούν σε όλη την έκταση της εργασίας με απώτερο στόχο την καλύτερη ερμηνεία των πληροφοριών που αναφέρονται.el
heal.abstractMarketing is characterized to define all over the world as a concept quite inaccessible and difficult to its definition. However, when it is combined with the accountancy, the concept is easier to be understood because it is widely known both in our country and in countries of Southeast Europe. The market for accounting services, or otherwise defined as, outsourcing, is known in the area of Southeastern Europe and Greece because the economy has a specific structure. The structure is based on individual and family businesses, which are usually quite small that result in unsuccessful maintaining internal accounting. Of course, according to this fact, the tax law plays an important role, which burden! In to this project, the problem of having accounting combined with marketing is being analyzed, only when some further concepts are firstly being analyzed. Some of their concepts are the concepts of marketing. In addition, positive results cannot be found in marketing application as far as accounting is concerned. To sum up, charts and graphs dominate throughout the project for better comprehension of the information.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΤο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατώνel
heal.titleThe marketing of the business providing accounting services: From the quality of service in customer retentionen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, λογιστική, συμπεριφορά καταναλωτή, ικανοποίηση πελάτη, ποιότητα υπηρεσιώνel
heal.keywordmarketing, accounting, consumer behavior, customer satisfaction, quality of servicesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.advisorID.emailtsoukat@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States