Show simple item record

Luxury goods: European and global markets and growth dynamics of sector in the greek market

Dublin Core metadata

dc.creatorΆνθης, Σπυρίδων-Αλέξανδροςel
dc.creatorAnthis, Spyridon-Alexandrosen
dc.date.accessioned2016-06-10T07:48:20Z
dc.date.available2016-06-10T07:48:20Z
dc.date.issued2016-06-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7700
dc.description.abstractΣτη παρούσα εργασία, θα ερευνήσουμε έναν ιδιόμορφο αλλά ενδιαφέροντα κλάδο της αγοράς, τον κλάδο των αγαθών πολυτελείας. Η επιλογή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κατά γενική ομολογία και παραδοχή, είναι ένας κλάδος της αγοράς ο οποίος όχι μόνον δεν έχει πληγεί καθόλου από την παρατεταμένη οικονομική κρίση η οποία μαστίζει τις Ευρωπαϊκές αλλά και διεθνείς - παγκοσμιοποιημένες αγορές, αλλά τουναντίον καταγράφει εν μέσω κρίσης, αυξητικά οικονομετρικά μεγέθη.Καθίσταται ενδιαφέρον να διερευνηθεί, να αναλυθεί και να μοντελοποιηθεί η αγοραία συμπεριφορά του κλάδου αυτού, ώστε να γίνουν κατανοητά τα βαθύτερα αίτια, τα οποία καθιστούν τον κλάδο αυτό επικερδή και πρόσφορο για επενδύσεις τόσο στην Ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά αλλά οπωσδήποτε και στην μαστιζόμενη από υψηλή ύφεση αγορά της χώρας μας, μια αγοραία συμπεριφορά η οποία λειτουργεί σε ευθεία αντιδιαστολή με την κρίση την οποία διέρχεται η αγορά των λοιπών συμβατικών αγαθών και υπηρεσιών Οφείλουμε λοιπόν να επικεντρώσουμε την έρευνα μας σε τρία θεμελιώδη σημεία :•Να ορίσουμε επακριβώς τα αγαθά και τις υπηρεσίες πολυτελείας αλλά και τους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής – επενδυτής στρέφεται στη συγκεκριμένη αγορά. •Να καταγράψουμε το τμηματοποιημένο μερίδιο της αγοράς το οποίο συνιστά τη ζήτηση για τα αγαθά και υπηρεσίες πολυτελείας με σαφείς αναφορές στο σύγχρονο μάρκετινγκ των αγαθών και υπηρεσιών αυτών. • Να διαπιστώσουμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες ζήτησης και προσφοράς των αγαθών πολυτελείας, αλλά και τη δεσπόζουσα τάση η οποία διέπει την αγορά των αγαθών και υπηρεσιών αυτών στη παρούσα οικονομική συγκυρία. Στη συνέχεια θα επιλέξουμε να πραγματοποιήσουμε μια συγκριτική μελέτη, μεταξύ μιας χαρακτηριστικής και αντιπροσωπευτικής ελληνικής περίπτωσης, παραδοσιακής επιχείρησης με μακρόχρονη παρουσία στην κοσμηματοποιία, μιας επίσης ελληνικής επιχείρησης με μεγάλη και αυξητική τάση διείσδυσης στις διεθνείς και κυρίως στις αναδυόμενες αγορές και μιας, επίσης αντιπροσωπευτικής της ευρωπαϊκής πραγματικότητας, με επίσης μεγάλη διείσδυση στις διεθνείς ώριμες και αναδυόμενες αγορές.el
dc.description.abstractIn this thesis we endeavor to discuss the luxury goods market, a niche but very interesting section of the retail goods market. Our choice to discuss this particular market sector is due to the apparent fact that the luxury goods market has not only been able to avoid taking a hit from the financial crisis that is tormenting the retail goods markets in an European and global level but to the contrary has seen a rather handsome rate of growth. Thus it becomes interesting to research, analyze and model the sector’s behavior in order to come up with the reasons behind its success. This becomes even more significant since this specific market sector has not only been profitable in the domestic, European and global arena but has also attracted an important amount of investment interest which is in clear contradiction with the crisis in the rest of the retail goods’ market especially in the recession-hit Greek national economy. We will endeavor to focus our research and analysis on three fundamental points: To define in detail what the term “luxury goods and services” describes and the reasons why both consumers and investors are turning their attention on this market. To detail the market share of the sector which defines the demand for luxury goods and services especially in reference to the modern marketing techniques. To understand the supply and demand factors in the luxury goods market and the prevailing trend the governs it in the current global economy. Furthermore we will introduce a comparative study between the typical case of a traditional Greek company with years of presence in the jewelry-making business and another also Greek company in the same business but with significant presence and market penetration in global major and emerging economies.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠολυτελή αγαθά: Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες αγορές και η δυναμική ανάπτυξης του κλάδου στην ελληνική αγοράel
dc.titleLuxury goods: European and global markets and growth dynamics of sector in the greek marketen

healMeta

heal.creatorNameΆνθης, Σπυρίδων-Αλέξανδροςel
heal.creatorNameAnthis, Spyridon-Alexandrosen
heal.publicationDate2016-06-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7700
heal.abstractΣτη παρούσα εργασία, θα ερευνήσουμε έναν ιδιόμορφο αλλά ενδιαφέροντα κλάδο της αγοράς, τον κλάδο των αγαθών πολυτελείας. Η επιλογή αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι κατά γενική ομολογία και παραδοχή, είναι ένας κλάδος της αγοράς ο οποίος όχι μόνον δεν έχει πληγεί καθόλου από την παρατεταμένη οικονομική κρίση η οποία μαστίζει τις Ευρωπαϊκές αλλά και διεθνείς - παγκοσμιοποιημένες αγορές, αλλά τουναντίον καταγράφει εν μέσω κρίσης, αυξητικά οικονομετρικά μεγέθη.Καθίσταται ενδιαφέρον να διερευνηθεί, να αναλυθεί και να μοντελοποιηθεί η αγοραία συμπεριφορά του κλάδου αυτού, ώστε να γίνουν κατανοητά τα βαθύτερα αίτια, τα οποία καθιστούν τον κλάδο αυτό επικερδή και πρόσφορο για επενδύσεις τόσο στην Ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά αλλά οπωσδήποτε και στην μαστιζόμενη από υψηλή ύφεση αγορά της χώρας μας, μια αγοραία συμπεριφορά η οποία λειτουργεί σε ευθεία αντιδιαστολή με την κρίση την οποία διέρχεται η αγορά των λοιπών συμβατικών αγαθών και υπηρεσιών Οφείλουμε λοιπόν να επικεντρώσουμε την έρευνα μας σε τρία θεμελιώδη σημεία :•Να ορίσουμε επακριβώς τα αγαθά και τις υπηρεσίες πολυτελείας αλλά και τους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής – επενδυτής στρέφεται στη συγκεκριμένη αγορά. •Να καταγράψουμε το τμηματοποιημένο μερίδιο της αγοράς το οποίο συνιστά τη ζήτηση για τα αγαθά και υπηρεσίες πολυτελείας με σαφείς αναφορές στο σύγχρονο μάρκετινγκ των αγαθών και υπηρεσιών αυτών. • Να διαπιστώσουμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες ζήτησης και προσφοράς των αγαθών πολυτελείας, αλλά και τη δεσπόζουσα τάση η οποία διέπει την αγορά των αγαθών και υπηρεσιών αυτών στη παρούσα οικονομική συγκυρία. Στη συνέχεια θα επιλέξουμε να πραγματοποιήσουμε μια συγκριτική μελέτη, μεταξύ μιας χαρακτηριστικής και αντιπροσωπευτικής ελληνικής περίπτωσης, παραδοσιακής επιχείρησης με μακρόχρονη παρουσία στην κοσμηματοποιία, μιας επίσης ελληνικής επιχείρησης με μεγάλη και αυξητική τάση διείσδυσης στις διεθνείς και κυρίως στις αναδυόμενες αγορές και μιας, επίσης αντιπροσωπευτικής της ευρωπαϊκής πραγματικότητας, με επίσης μεγάλη διείσδυση στις διεθνείς ώριμες και αναδυόμενες αγορές.el
heal.abstractIn this thesis we endeavor to discuss the luxury goods market, a niche but very interesting section of the retail goods market. Our choice to discuss this particular market sector is due to the apparent fact that the luxury goods market has not only been able to avoid taking a hit from the financial crisis that is tormenting the retail goods markets in an European and global level but to the contrary has seen a rather handsome rate of growth. Thus it becomes interesting to research, analyze and model the sector’s behavior in order to come up with the reasons behind its success. This becomes even more significant since this specific market sector has not only been profitable in the domestic, European and global arena but has also attracted an important amount of investment interest which is in clear contradiction with the crisis in the rest of the retail goods’ market especially in the recession-hit Greek national economy. We will endeavor to focus our research and analysis on three fundamental points: To define in detail what the term “luxury goods and services” describes and the reasons why both consumers and investors are turning their attention on this market. To detail the market share of the sector which defines the demand for luxury goods and services especially in reference to the modern marketing techniques. To understand the supply and demand factors in the luxury goods market and the prevailing trend the governs it in the current global economy. Furthermore we will introduce a comparative study between the typical case of a traditional Greek company with years of presence in the jewelry-making business and another also Greek company in the same business but with significant presence and market penetration in global major and emerging economies.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠολυτελή αγαθά: Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες αγορές και η δυναμική ανάπτυξης του κλάδου στην ελληνική αγοράel
heal.titleLuxury goods: European and global markets and growth dynamics of sector in the greek marketen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπολυτελή αγαθά, επένδυση, ελληνική αγορά, οικονομική κρίσηel
heal.keywordluxury goods, investment, greek market, financial crisisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States