Εμφάνιση απλής εγγραφής

Imprinting economic conditions in the prefecture of Attiki

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκαλογιάννης- Κουτσογιάννης, Μιχάληςel
dc.creatorGkalogiannis- Koutsogiannis, Michalisen
dc.creatorΚοτσάκος, Νικόλαοςel
dc.creatorKotsakos, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-06-17T12:00:15Z
dc.date.available2016-06-17T12:00:15Z
dc.date.issued2016-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7718
dc.description.abstractΗ χρηματοπιστωτική κρίση, η οποία εκδηλώθηκε αρχικά στις ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2007 και επιδεινώθηκε ραγδαία το φθινόπωρο του 2008 με την κατάρρευση της επενδυτικής τράπεζας Lehman Brothers, μετεξελίχθηκε σε παγκόσμια οικονομική κρίση, στο περιβάλλον των στενά διασυνδεδεμένων οικονομιών, προκαλώντας τη μεγαλύτερη οικονομική ύφεση από τη δεκαετία του 1930 και σοβαρή δημοσιονομική επιδείνωση στις περισσότερες χώρες. Το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα εισήλθε σε μια φάση οξείας αποσταθεροποίησης, κακής λειτουργίας των πιστωτικών αγορών, πρωτοφανούς υποτίμησης της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, γενικευμένης αποστροφής στην ανάληψη κινδύνου και απειλής της σταθερότητας του τραπεζικού τομέα. Η κρίση πέρασε γρήγορα στην πραγματική οικονομία των Ηνωμένων Πολιτειών και του υπόλοιπου κόσμου και επηρέασε το εμπόριο, τις επενδύσεις, την κατανάλωση, τις θέσεις εργασίας και το βιοτικό επίπεδο. Η έντασή της, όμως, είναι διαφορετική σε κάθε κράτος, τόσο σε ότι αφορά τον πραγματικό τομέα της οικονομίας, δηλαδή την ανάπτυξη, την απασχόληση και τον πληθωρισμό, όσο και το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η καταγραφή και η αποτύπωση του οικονομικού κλίματος από την πλευρά των πολιτών / καταναλωτών του Ν. Αττικής. Στην πρωτογενή έρευνα με δομημένα ερωτηματολόγια που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, συγκεντρώθηκε δείγμα 300 πολιτών από όλες τις περιφερειακές ενότητες της περιφέρειας Αττικής. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη: το «θεωρητικό μέρος» και το «ερευνητικό μέρος». Το «θεωρητικό μέρος» περιλαμβάνει δευτερογενή στοιχεία και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια της οικονομικής κρίσης, καθώς οι ευρύτερες προεκτάσεις της. Στο δεύτερο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά η επιχειρηματικότητα. Το τρίτο και το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει συνοπτικά τα φαινόμενα του εισοδηματικού περιορισμού και της ανεργίας αντίστοιχα, που συνδέονται απόλυτα με τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει κάποιες παλαιότερες έρευνες για το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, όπως δημοσιεύονται στο Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ). Το «ερευνητικό μέρος» παρουσιάζει την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας. Έτσι, το έκτο κεφάλαιο συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη μεθοδολογία της έρευνας αγοράς και τα αποτελέσματά της. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα και τις προτάσεις.el
dc.description.abstractThe aim of this research project is to investigate the consumer preferences/trends for wine products in the prefectures of Chania and Heraklion on the island of Crete. The aim of the research was fulfilled through primary research conducted in the two prefectures and review of the relevant and current international and Greek literature. The collection of primary data for this study was conducted with the use of structured questionnaire survey. According to the findings of the literature review, the wine sector is considered strongly complex and competitive. Also, it was identified that demand and final purchasing decisions of consumers are affected by various and variant factors. The primary research findings identified that consumer behaviour on wine products in between the two major cities, Chania and Heraklion, has similarities and differences. Specifically, it was found that consumers located in different cities on the same island, are influenced differently from wine characteristics such as the colour, dryness, and origin. The findings of this study can be used by local wine producing businesses to design an appropriate and effective marketing strategy for their products.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑποτύπωση οικονομικού κλίματος στον νομό Αττικήςel
dc.titleImprinting economic conditions in the prefecture of Attikien

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκαλογιάννης- Κουτσογιάννης, Μιχάληςel
heal.creatorNameGkalogiannis- Koutsogiannis, Michalisen
heal.creatorNameΚοτσάκος, Νικόλαοςel
heal.creatorNameKotsakos, Nikolaosen
heal.publicationDate2016-06-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7718
heal.abstractΗ χρηματοπιστωτική κρίση, η οποία εκδηλώθηκε αρχικά στις ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2007 και επιδεινώθηκε ραγδαία το φθινόπωρο του 2008 με την κατάρρευση της επενδυτικής τράπεζας Lehman Brothers, μετεξελίχθηκε σε παγκόσμια οικονομική κρίση, στο περιβάλλον των στενά διασυνδεδεμένων οικονομιών, προκαλώντας τη μεγαλύτερη οικονομική ύφεση από τη δεκαετία του 1930 και σοβαρή δημοσιονομική επιδείνωση στις περισσότερες χώρες. Το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα εισήλθε σε μια φάση οξείας αποσταθεροποίησης, κακής λειτουργίας των πιστωτικών αγορών, πρωτοφανούς υποτίμησης της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, γενικευμένης αποστροφής στην ανάληψη κινδύνου και απειλής της σταθερότητας του τραπεζικού τομέα. Η κρίση πέρασε γρήγορα στην πραγματική οικονομία των Ηνωμένων Πολιτειών και του υπόλοιπου κόσμου και επηρέασε το εμπόριο, τις επενδύσεις, την κατανάλωση, τις θέσεις εργασίας και το βιοτικό επίπεδο. Η έντασή της, όμως, είναι διαφορετική σε κάθε κράτος, τόσο σε ότι αφορά τον πραγματικό τομέα της οικονομίας, δηλαδή την ανάπτυξη, την απασχόληση και τον πληθωρισμό, όσο και το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η καταγραφή και η αποτύπωση του οικονομικού κλίματος από την πλευρά των πολιτών / καταναλωτών του Ν. Αττικής. Στην πρωτογενή έρευνα με δομημένα ερωτηματολόγια που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, συγκεντρώθηκε δείγμα 300 πολιτών από όλες τις περιφερειακές ενότητες της περιφέρειας Αττικής. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη: το «θεωρητικό μέρος» και το «ερευνητικό μέρος». Το «θεωρητικό μέρος» περιλαμβάνει δευτερογενή στοιχεία και αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια της οικονομικής κρίσης, καθώς οι ευρύτερες προεκτάσεις της. Στο δεύτερο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά η επιχειρηματικότητα. Το τρίτο και το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει συνοπτικά τα φαινόμενα του εισοδηματικού περιορισμού και της ανεργίας αντίστοιχα, που συνδέονται απόλυτα με τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει κάποιες παλαιότερες έρευνες για το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, όπως δημοσιεύονται στο Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ). Το «ερευνητικό μέρος» παρουσιάζει την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας. Έτσι, το έκτο κεφάλαιο συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη μεθοδολογία της έρευνας αγοράς και τα αποτελέσματά της. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα και τις προτάσεις.el
heal.abstractThe aim of this research project is to investigate the consumer preferences/trends for wine products in the prefectures of Chania and Heraklion on the island of Crete. The aim of the research was fulfilled through primary research conducted in the two prefectures and review of the relevant and current international and Greek literature. The collection of primary data for this study was conducted with the use of structured questionnaire survey. According to the findings of the literature review, the wine sector is considered strongly complex and competitive. Also, it was identified that demand and final purchasing decisions of consumers are affected by various and variant factors. The primary research findings identified that consumer behaviour on wine products in between the two major cities, Chania and Heraklion, has similarities and differences. Specifically, it was found that consumers located in different cities on the same island, are influenced differently from wine characteristics such as the colour, dryness, and origin. The findings of this study can be used by local wine producing businesses to design an appropriate and effective marketing strategy for their products.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑποτύπωση οικονομικού κλίματος στον νομό Αττικήςel
heal.titleImprinting economic conditions in the prefecture of Attikien
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοικονομική κρίση, ανεργία, καταναλωτής, νομός Αττικήςel
heal.keywordfinancial crisis, unemployment, consumer, Attica prefectureen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States