Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer's behavior research for wine products in Crete

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓαρεφαλάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorGarefalaki, Aikaterinien
dc.creatorΓεωργιλάκη, Μαριάνθηel
dc.creatorGeorgilaki, Marianthien
dc.date.accessioned2016-06-17T12:29:56Z
dc.date.available2016-06-17T12:29:56Z
dc.date.issued2016-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7719
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων/τάσεων για τα προϊόντα οίνου στους Νομούς Χανιών και Ηρακλείου. Η επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε μέσω πρωτογενούς έρευνα στους δυο νομούς και ανασκοπήθηκε η σχετική διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία με εστίαση σε νέες εκδόσεις. Η συλλογή των πρωτογενών στοιχείων της παρούσας εργασίας υλοποιήθηκε με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ο κλάδος του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα πολύπλοκος και ανταγωνιστικός. Επίσης, διαπιστώνεται ότι η ζήτηση και οι τελικές αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Τα αποτελέσματα της πρωτογενής έρευνας έδειξαν ότι η καταναλωτική συμπεριφορά στις δυο πόλεις παρουσιάζει κάποιες ομοιότητες και κάποιες διαφορές. Πιο συγκεκριμένα, προέκυψε ότι οι καταναλωτές σε διαφορετικές πόλεις στο ίδιο νησί, επηρεάζονται διαφορετικά από το χρώμα, την ξηρότητα, και την προέλευση του κρασιού. Τα ευρήματα της έρευνας θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τις τοπικές οινοποιητικές επιχειρήσεις για τον καταλληλότερο και αποτελεσματικότερο σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι οινοποιητικές επιχειρήσεις για τα προϊόντα τους.el
dc.description.abstractThe aim of this research project is to investigate the consumer preferences/trends for wine products in the prefectures of Chania and Heraklion on the island of Crete. The aim of the research was fulfilled through primary research conducted in the two prefectures and review of the relevant and current international and Greek literature. The collection of primary data for this study was conducted with the use of structured questionnaire survey. According to the findings of the literature review, the wine sector is considered strongly complex and competitive. Also, it was identified that demand and final purchasing decisions of consumers are affected by various and variant factors. The primary research findings identified that consumer behaviour on wine products in between the two major cities, Chania and Heraklion, has similarities and differences. Specifically, it was found that consumers located in different cities on the same island, are influenced differently from wine characteristics such as the colour, dryness, and origin. The findings of this study can be used by local wine producing businesses to design an appropriate and effective marketing strategy for their products.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στην Κρήτηel
dc.titleConsumer's behavior research for wine products in Creteen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓαρεφαλάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameGarefalaki, Aikaterinien
heal.creatorNameΓεωργιλάκη, Μαριάνθηel
heal.creatorNameGeorgilaki, Marianthien
heal.publicationDate2016-06-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7719
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων/τάσεων για τα προϊόντα οίνου στους Νομούς Χανιών και Ηρακλείου. Η επίτευξη του σκοπού πραγματοποιήθηκε μέσω πρωτογενούς έρευνα στους δυο νομούς και ανασκοπήθηκε η σχετική διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία με εστίαση σε νέες εκδόσεις. Η συλλογή των πρωτογενών στοιχείων της παρούσας εργασίας υλοποιήθηκε με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ο κλάδος του οίνου θεωρείται ιδιαίτερα πολύπλοκος και ανταγωνιστικός. Επίσης, διαπιστώνεται ότι η ζήτηση και οι τελικές αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών επηρεάζονται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Τα αποτελέσματα της πρωτογενής έρευνας έδειξαν ότι η καταναλωτική συμπεριφορά στις δυο πόλεις παρουσιάζει κάποιες ομοιότητες και κάποιες διαφορές. Πιο συγκεκριμένα, προέκυψε ότι οι καταναλωτές σε διαφορετικές πόλεις στο ίδιο νησί, επηρεάζονται διαφορετικά από το χρώμα, την ξηρότητα, και την προέλευση του κρασιού. Τα ευρήματα της έρευνας θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από τις τοπικές οινοποιητικές επιχειρήσεις για τον καταλληλότερο και αποτελεσματικότερο σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι οινοποιητικές επιχειρήσεις για τα προϊόντα τους.el
heal.abstractThe aim of this research project is to investigate the consumer preferences/trends for wine products in the prefectures of Chania and Heraklion on the island of Crete. The aim of the research was fulfilled through primary research conducted in the two prefectures and review of the relevant and current international and Greek literature. The collection of primary data for this study was conducted with the use of structured questionnaire survey. According to the findings of the literature review, the wine sector is considered strongly complex and competitive. Also, it was identified that demand and final purchasing decisions of consumers are affected by various and variant factors. The primary research findings identified that consumer behaviour on wine products in between the two major cities, Chania and Heraklion, has similarities and differences. Specifically, it was found that consumers located in different cities on the same island, are influenced differently from wine characteristics such as the colour, dryness, and origin. The findings of this study can be used by local wine producing businesses to design an appropriate and effective marketing strategy for their products.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΈρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα οίνου στην Κρήτηel
heal.titleConsumer's behavior research for wine products in Creteen
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, οίνος, Κρήτηel
heal.keywordconsumer behavior, wine, Creteen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorID.emailaapostolakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States