Εμφάνιση απλής εγγραφής

Concept of corporate social responsibility and how is applied to Greek supermarkets and specifically by "AB Vassilopoulos"

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλογιαννάκη, Κωνσταντίναel
dc.creatorKalogiannaki, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-06-23T13:18:54Z
dc.date.available2016-06-23T13:18:54Z
dc.date.issued2016-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7734
dc.description.abstractΚατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει υπάρξει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην απλούστερη μορφή της αφορά στην ευρύτερη ευθύνη επιχειρήσεων απέναντι στην κοινωνία. Οι ερευνητές και οι επαγγελματίες της ΕΚΕ πιστεύουν ακράδαντα ότι οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να κρίνονται μόνο για την οικονομική τους επιτυχία, αλλά και ως προς τη συνεισφορά τους στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία. Αδιαμφισβήτητα σήμερα, το θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κατέχει σημαντική θέση στην ατζέντα του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού και πολιτικού κόσμου, στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς. Είναι μια τάση που θα εδραιώνεται όλο και περισσότερο, ειδικότερα σήμερα εν μέσω οικονομικής κρίσης. Οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να επενδύουν όλο και περισσότερο σήμερα σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αποδεικνύοντας το στάδιο ωριμότητας τους και ταυτόχρονα αναγνωρίζοντας την σημαντικότητα του υπεύθυνου ρόλου τους έναντι της κοινωνίας και του περιβάλλοντος που δραστηριοποιούνται. Έτσι, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη γίνεται αναπόσπαστο μέρος της συνολικής επιχειρησιακής στρατηγικής τους. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσουμε την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και πως αυτή εφαρμόζεται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα από την εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος». Βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι το γεγονός ότι η ΕΚΕ στην εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη και βασίζεται σε τρεις άξονες, αυτούς του «Ανθρώπου», των «Προϊόντων» και του «Περιβάλλοντος». Ειδικότερες πρακτικές λαμβάνονται για τη στήριξη του κάθε τομέα με ιδιαίτερη έμφαση να δίδεται στους ανθρώπους (εσωτερικό και εξωτερικό κοινό της επιχείρησης) και το περιβάλλον στο οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται.el
dc.description.abstractDuring recent years there has been a growing interest in Corporate Social Responsibility (CSR) in a wide range of disciplines. Corporate Social Responsibility in its simplest form relates to the wider corporate responsibility towards society. Researchers and CSR’s professionals firmly believe that business should not only be judged on their financial success, but also for their contribution to the global economy and society. Undoubtedly, today, the issue of CSR occupies an important place in the agenda of the business, academic and political world, not only in our country, but also internationally. It is a trend that consolidates more and more, particularly now during the economic crisis. The Greek companies seem to invest more and more today in CSR activities, demonstrating their maturity, while recognizing the importance of the responsible role towards society and the environment where they operate. Thus, Corporate Social Responsibility is an integral part of their overall business strategy. The purpose of this work is to introduce the concept of CSR and how is applied to Greek supermarkets and specifically by "AB Vassilopoulos". The main conclusion of the study is the fact that CSR in the company "AB Vassilopoulos” is highly developed and is based on three pillars, those of "Human", the "Products" and the "Environment". Specific practices are taken in support of each sector with particular emphasis to be given to the people (inside and outside public enterprise) and the environment in which the company operates.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη στα σούπερ Μάρκετ. Μελέτη περίπτωσης: Το Σουπερ Μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλοςel
dc.titleConcept of corporate social responsibility and how is applied to Greek supermarkets and specifically by "AB Vassilopoulos"en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλογιαννάκη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameKalogiannaki, Konstantinaen
heal.publicationDate2016-06-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7734
heal.abstractΚατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει υπάρξει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην απλούστερη μορφή της αφορά στην ευρύτερη ευθύνη επιχειρήσεων απέναντι στην κοινωνία. Οι ερευνητές και οι επαγγελματίες της ΕΚΕ πιστεύουν ακράδαντα ότι οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να κρίνονται μόνο για την οικονομική τους επιτυχία, αλλά και ως προς τη συνεισφορά τους στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία. Αδιαμφισβήτητα σήμερα, το θέμα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κατέχει σημαντική θέση στην ατζέντα του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού και πολιτικού κόσμου, στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς. Είναι μια τάση που θα εδραιώνεται όλο και περισσότερο, ειδικότερα σήμερα εν μέσω οικονομικής κρίσης. Οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να επενδύουν όλο και περισσότερο σήμερα σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αποδεικνύοντας το στάδιο ωριμότητας τους και ταυτόχρονα αναγνωρίζοντας την σημαντικότητα του υπεύθυνου ρόλου τους έναντι της κοινωνίας και του περιβάλλοντος που δραστηριοποιούνται. Έτσι, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη γίνεται αναπόσπαστο μέρος της συνολικής επιχειρησιακής στρατηγικής τους. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσουμε την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και πως αυτή εφαρμόζεται στα ελληνικά σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα από την εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος». Βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι το γεγονός ότι η ΕΚΕ στην εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη και βασίζεται σε τρεις άξονες, αυτούς του «Ανθρώπου», των «Προϊόντων» και του «Περιβάλλοντος». Ειδικότερες πρακτικές λαμβάνονται για τη στήριξη του κάθε τομέα με ιδιαίτερη έμφαση να δίδεται στους ανθρώπους (εσωτερικό και εξωτερικό κοινό της επιχείρησης) και το περιβάλλον στο οποίο η εταιρεία δραστηριοποιείται.el
heal.abstractDuring recent years there has been a growing interest in Corporate Social Responsibility (CSR) in a wide range of disciplines. Corporate Social Responsibility in its simplest form relates to the wider corporate responsibility towards society. Researchers and CSR’s professionals firmly believe that business should not only be judged on their financial success, but also for their contribution to the global economy and society. Undoubtedly, today, the issue of CSR occupies an important place in the agenda of the business, academic and political world, not only in our country, but also internationally. It is a trend that consolidates more and more, particularly now during the economic crisis. The Greek companies seem to invest more and more today in CSR activities, demonstrating their maturity, while recognizing the importance of the responsible role towards society and the environment where they operate. Thus, Corporate Social Responsibility is an integral part of their overall business strategy. The purpose of this work is to introduce the concept of CSR and how is applied to Greek supermarkets and specifically by "AB Vassilopoulos". The main conclusion of the study is the fact that CSR in the company "AB Vassilopoulos” is highly developed and is based on three pillars, those of "Human", the "Products" and the "Environment". Specific practices are taken in support of each sector with particular emphasis to be given to the people (inside and outside public enterprise) and the environment in which the company operates.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη στα σούπερ Μάρκετ. Μελέτη περίπτωσης: Το Σουπερ Μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλοςel
heal.titleConcept of corporate social responsibility and how is applied to Greek supermarkets and specifically by "AB Vassilopoulos"en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεταιρική κοινωνική ευθύνη, σούπερ μάρκετel
heal.keywordcorporate social responsibility, super marketen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαστεφανάκη, Σοφίαel
heal.advisorNamePapastefanaki, Sofiaen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States