Δημιουργία Web-Based εφαρμογής βασισμένη στο IMS QTI.
A Web-Based implementation for the specification IMS QTI.
Abstract
Την τελευταία δεκαετία η χρήση του υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία αυξάνεται όλο και πιο πολύ. Για τον λόγο αυτό στην ηλεκτρονική μάθηση πολλοί οργανισμοί έχουν ασχοληθεί με σκοπό τη δημιουργία προδιαγραφών για τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τη μάθηση. Οι προδιαγραφές αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο στην εδραίωση και διάδοση του e-learning, αφού έχουν ως κύριο στόχο την εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των διάφορων συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης. Στην εργασία αυτή μελετήθηκε η προδιαγραφή IMS Question and Test Interoperability (QTI) version 2.2, η οποία χρησιμοποιείται για την αναπαράσταση ερωτηματολογίων αξιολόγησης και κύριος σκοπός της είναι να επιτρέπει στους χρήστες την εισαγωγή και εξαγωγή ερωτήσεων, ολοκληρωμένων τεστ καθώς και να δίνει τη δυνατότητα ιδιωτικών προεκτάσεων του μοντέλου. Σκοπός, ακόμα, της εργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη μιας web-based εφαρμογής, η οποία θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα δημιουργίας ερωτηματολογίων αξιολόγησης βασισμένα στο πρότυπο QTI, που βάσει αυτού του προτύπου θα παρέχεται η δυνατότητα εξαγωγής και επαναχρησιμοποίησης σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης που υποστηρίζει το πρότυπο QTI version 2.2. In this thesis we consider the specification Question and Test Interoperability (QTI) of IMS GLC. QTI is a data model designed for representation of tests, questions and reporting their results. Another aim of QTI is to facilitate the transfer of assessment information between different compliant systems. This information can be both assessment content itself, and related information such as scores, outcomes and grades, and associated metadata. The main objective of this thesis is to design and develop a web-based prototype assessment system in accordance with the latest version of QTI specification. The application would give to the user the possibility to evaluate questionnaires and provide the ability to export and reuse them in any other learning platforms (LMS, LOR, VLE) that support QTI specification. Assessment issues in e-Learning context would be also discussed as well.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info