Εμφάνιση απλής εγγραφής

A Web-Based implementation for the specification IMS QTI.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒελεγράκη, Ειρήνηel
dc.creatorVelegraki, Eirinien
dc.date.accessioned2016-10-27T07:13:51Z
dc.date.available2016-10-27T07:13:51Z
dc.date.issued2016-10-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7927
dc.description.abstractΤην τελευταία δεκαετία η χρήση του υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία αυξάνεται όλο και πιο πολύ. Για τον λόγο αυτό στην ηλεκτρονική μάθηση πολλοί οργανισμοί έχουν ασχοληθεί με σκοπό τη δημιουργία προδιαγραφών για τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τη μάθηση. Οι προδιαγραφές αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο στην εδραίωση και διάδοση του e-learning, αφού έχουν ως κύριο στόχο την εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των διάφορων συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης. Στην εργασία αυτή μελετήθηκε η προδιαγραφή IMS Question and Test Interoperability (QTI) version 2.2, η οποία χρησιμοποιείται για την αναπαράσταση ερωτηματολογίων αξιολόγησης και κύριος σκοπός της είναι να επιτρέπει στους χρήστες την εισαγωγή και εξαγωγή ερωτήσεων, ολοκληρωμένων τεστ καθώς και να δίνει τη δυνατότητα ιδιωτικών προεκτάσεων του μοντέλου. Σκοπός, ακόμα, της εργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη μιας web-based εφαρμογής, η οποία θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα δημιουργίας ερωτηματολογίων αξιολόγησης βασισμένα στο πρότυπο QTI, που βάσει αυτού του προτύπου θα παρέχεται η δυνατότητα εξαγωγής και επαναχρησιμοποίησης σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης που υποστηρίζει το πρότυπο QTI version 2.2.el
dc.description.abstractIn this thesis we consider the specification Question and Test Interoperability (QTI) of IMS GLC. QTI is a data model designed for representation of tests, questions and reporting their results. Another aim of QTI is to facilitate the transfer of assessment information between different compliant systems. This information can be both assessment content itself, and related information such as scores, outcomes and grades, and associated metadata. The main objective of this thesis is to design and develop a web-based prototype assessment system in accordance with the latest version of QTI specification. The application would give to the user the possibility to evaluate questionnaires and provide the ability to export and reuse them in any other learning platforms (LMS, LOR, VLE) that support QTI specification. Assessment issues in e-Learning context would be also discussed as well.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔημιουργία Web-Based εφαρμογής βασισμένη στο IMS QTI.el
dc.titleA Web-Based implementation for the specification IMS QTI.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒελεγράκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameVelegraki, Eirinien
heal.publicationDate2016-10-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7927
heal.abstractΤην τελευταία δεκαετία η χρήση του υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία αυξάνεται όλο και πιο πολύ. Για τον λόγο αυτό στην ηλεκτρονική μάθηση πολλοί οργανισμοί έχουν ασχοληθεί με σκοπό τη δημιουργία προδιαγραφών για τις τεχνολογίες που σχετίζονται με τη μάθηση. Οι προδιαγραφές αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο στην εδραίωση και διάδοση του e-learning, αφού έχουν ως κύριο στόχο την εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των διάφορων συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης. Στην εργασία αυτή μελετήθηκε η προδιαγραφή IMS Question and Test Interoperability (QTI) version 2.2, η οποία χρησιμοποιείται για την αναπαράσταση ερωτηματολογίων αξιολόγησης και κύριος σκοπός της είναι να επιτρέπει στους χρήστες την εισαγωγή και εξαγωγή ερωτήσεων, ολοκληρωμένων τεστ καθώς και να δίνει τη δυνατότητα ιδιωτικών προεκτάσεων του μοντέλου. Σκοπός, ακόμα, της εργασίας αυτής είναι η ανάπτυξη μιας web-based εφαρμογής, η οποία θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα δημιουργίας ερωτηματολογίων αξιολόγησης βασισμένα στο πρότυπο QTI, που βάσει αυτού του προτύπου θα παρέχεται η δυνατότητα εξαγωγής και επαναχρησιμοποίησης σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης που υποστηρίζει το πρότυπο QTI version 2.2.el
heal.abstractIn this thesis we consider the specification Question and Test Interoperability (QTI) of IMS GLC. QTI is a data model designed for representation of tests, questions and reporting their results. Another aim of QTI is to facilitate the transfer of assessment information between different compliant systems. This information can be both assessment content itself, and related information such as scores, outcomes and grades, and associated metadata. The main objective of this thesis is to design and develop a web-based prototype assessment system in accordance with the latest version of QTI specification. The application would give to the user the possibility to evaluate questionnaires and provide the ability to export and reuse them in any other learning platforms (LMS, LOR, VLE) that support QTI specification. Assessment issues in e-Learning context would be also discussed as well.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
heal.titleΔημιουργία Web-Based εφαρμογής βασισμένη στο IMS QTI.el
heal.titleA Web-Based implementation for the specification IMS QTI.en
heal.typeΜεταπτυχακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή εφαρμογή, ηλεκτρονική μάθηση, ερωτηματολόγιο, διαλειτουργικότητα ερωτήσεων και τεστel
heal.keywordweb application, e-learning, questionnaire, question and test interoperabilityen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΒασιλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNameVasilakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States