Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development and evaluation of a web friendly telephone system.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔασκαλάκης, Δημήτριος-Χρήστοςel
dc.creatorDaskalakis, Dimitrios-Christosen
dc.date.accessioned2016-11-01T08:27:14Z
dc.date.available2016-11-01T08:27:14Z
dc.date.issued2016-11-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7935
dc.description.abstractΣε αυτήν την διατριβή θα αξιοποιήσουμε την σχετική ωριμότητα τεχνολογιών και βιβλιοθηκών κώδικα όπως αυτές του WebRTC, του JsSIP και Asterisk για να υλοποιήσουμε μια πλατφόρμα αυξημένων επικοινωνιακών δυνατοτήτων. Δώσαμε την δυνατότητα στον φυλλομετρητή να δέχεται και να κάνει κλήσεις χωρίς την εγκατάσταση επιπλέον λογισμικού, από φορητές και σταθερές συσκευές. Επίσης αναπτύξαμε έναν τρόπο να πραγματοποιούνται κλήσεις μέσω ενός προ-προγραμματισμένου κουμπιού, όπως και ενός πλήρως προγράμματος τηλεφωνικής συσκευής, πλήρως βασισμένη σε SIP. Όλες οι κλήσεις είναι πλήρως κρυπτογραφημένες και ασφαλείς ανάμεσα σε κλήσεις φυλλομετρητή προς φυλλομετρητή . Επίσης μαζεύοντας στατιστικά για την κάθε κλήση μπορούμε να συμπεράνουμε την αντικειμενική ποιότητα τις κλήσης σε κλίμακα MOS.el
dc.description.abstractIn this thesis we exploit the relative maturity of technologies and libraries such as WebRTC, JsSIP and Asterisk in order to achieve enhanced communications abilities. We enable the browser to accept and make calls, without the need of any extra software needing to be installed from both mobile and standard PC devices. Also we developed a way to make one click, preconfigured calls catering to the needs of modern enterprise users and also a fully-fledged web based SIP phone. Those calls are cryptographically secured between browsers. The calls, as we have demonstrated, can be directed to a land line as well, if desired. Also by gathering live statistics provided by the browser and the asterisk server, we have determined the objective perceived call quality score (MOS).en
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη και αξιολόγηση ενός φιλικού προς το διαδίκτυο τηλεφωνικό σύστημα επικοινωνιών.el
dc.titleDevelopment and evaluation of a web friendly telephone system.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔασκαλάκης, Δημήτριος-Χρήστοςel
heal.creatorNameDaskalakis, Dimitrios-Christosen
heal.publicationDate2016-11-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7935
heal.abstractΣε αυτήν την διατριβή θα αξιοποιήσουμε την σχετική ωριμότητα τεχνολογιών και βιβλιοθηκών κώδικα όπως αυτές του WebRTC, του JsSIP και Asterisk για να υλοποιήσουμε μια πλατφόρμα αυξημένων επικοινωνιακών δυνατοτήτων. Δώσαμε την δυνατότητα στον φυλλομετρητή να δέχεται και να κάνει κλήσεις χωρίς την εγκατάσταση επιπλέον λογισμικού, από φορητές και σταθερές συσκευές. Επίσης αναπτύξαμε έναν τρόπο να πραγματοποιούνται κλήσεις μέσω ενός προ-προγραμματισμένου κουμπιού, όπως και ενός πλήρως προγράμματος τηλεφωνικής συσκευής, πλήρως βασισμένη σε SIP. Όλες οι κλήσεις είναι πλήρως κρυπτογραφημένες και ασφαλείς ανάμεσα σε κλήσεις φυλλομετρητή προς φυλλομετρητή . Επίσης μαζεύοντας στατιστικά για την κάθε κλήση μπορούμε να συμπεράνουμε την αντικειμενική ποιότητα τις κλήσης σε κλίμακα MOS.el
heal.abstractIn this thesis we exploit the relative maturity of technologies and libraries such as WebRTC, JsSIP and Asterisk in order to achieve enhanced communications abilities. We enable the browser to accept and make calls, without the need of any extra software needing to be installed from both mobile and standard PC devices. Also we developed a way to make one click, preconfigured calls catering to the needs of modern enterprise users and also a fully-fledged web based SIP phone. Those calls are cryptographically secured between browsers. The calls, as we have demonstrated, can be directed to a land line as well, if desired. Also by gathering live statistics provided by the browser and the asterisk server, we have determined the objective perceived call quality score (MOS).en
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), PPS in Informatics and Multimediaen
heal.titleΑνάπτυξη και αξιολόγηση ενός φιλικού προς το διαδίκτυο τηλεφωνικό σύστημα επικοινωνιών.el
heal.titleDevelopment and evaluation of a web friendly telephone system.en
heal.typeΜεταπτυχακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordWebRTC, πρωτόκολλο έναρξης συνόδου (SIP), τηλεφωνικό σύστημα, Asterisk, VoIPel
heal.keywordWebRTC, session initiation protocol (SIP), telephone system, Asterisk, VoIPen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNamePanagiotakis, Spyridonen
heal.advisorID.emailspanag@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States