Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sports Marketing. Case Study: Olympiacos F.C.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπεκράκης, Απόστολοςel
dc.creatorBekrakis, Apostolosen
dc.date.accessioned2016-11-09T13:47:23Z
dc.date.available2016-11-09T13:47:23Z
dc.date.issued2016-11-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7947
dc.description.abstractΤο μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας το 2011, υπολογίζεται ότι ξεπέρασε σε αξία τα 273 δις ευρώ. Το ίδιο έτος, οι διαφημιστικές δαπάνες σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα 506 δις ευρώ. Τα παραπάνω νούμερα φανερώνουν ότι ο αθλητισμός και το marketing αποτελούν πεδία ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα για μελέτη. Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που υιοθετούνται από τα στελέχη εταιριών, αλλά και από τις διοικήσεις των αθλητικών σωματείων, μοιάζουν ξεπερασμένες και σε καμία περίπτωση δεν είναι εναρμονισμένες με τις επιταγές του σύγχρονου επιχειρηματικού τοπίου. Εξαιρέσεις βρίσκουμε μόνο σε μεγάλες εταιρίες (κυρίως πολυεθνικές), καθώς και στους μεγάλους και αναγνωρισμένους αθλητικούς οργανισμούς, οι οποίοι υιοθετούν μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στο εμπορικό κομμάτι, αντιλαμβανόμενοι τόσο τις αυξημένες για έσοδα ανάγκες τους, όσο και τις δυνατότητες ανάπτυξής τους. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, εστιάζοντας ως μελέτη περίπτωσης στην ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, θεωρείται ότι έχει ένα από τα πιο οργανωμένα τμήματα μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, πραγματοποιώντας πολλαπλές δράσεις που ενισχύουν το brand name της ομάδας τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό.el
dc.description.abstractThe size of the sports industry in 2011 is estimated to have exceeded a value of € 273 billion. The same year, advertising spending worldwide totaled € 506 billion. The above figures show that sports and marketing are areas of particular interest for study. The methods and techniques employed by the companies’ managers, but also by the administrations of clubs, seem to be outdated and in no case be harmonized with the requirements of the modern business landscape. Exceptions can be found only in large companies (especially multinationals) and the large and recognized sports organizations, which adopt a more professional approach to the commercial part, realizing both increased revenue for their needs, and its growth potential. The aim of the thesis is to study the application of marketing principles in sports, focusing as a case study in the Olympiacos football team. The Olympiacos FC considered having one of the best organized marketing departments in sports, performing multiple actions that enhance the brand name of the team, both within the country and abroad.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης: Το μάρκετινγκ της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.el
dc.titleSports Marketing. Case Study: Olympiacos F.C.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπεκράκης, Απόστολοςel
heal.creatorNameBekrakis, Apostolosen
heal.publicationDate2016-11-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7947
heal.abstractΤο μέγεθος της αθλητικής βιομηχανίας το 2011, υπολογίζεται ότι ξεπέρασε σε αξία τα 273 δις ευρώ. Το ίδιο έτος, οι διαφημιστικές δαπάνες σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τα 506 δις ευρώ. Τα παραπάνω νούμερα φανερώνουν ότι ο αθλητισμός και το marketing αποτελούν πεδία ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα για μελέτη. Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που υιοθετούνται από τα στελέχη εταιριών, αλλά και από τις διοικήσεις των αθλητικών σωματείων, μοιάζουν ξεπερασμένες και σε καμία περίπτωση δεν είναι εναρμονισμένες με τις επιταγές του σύγχρονου επιχειρηματικού τοπίου. Εξαιρέσεις βρίσκουμε μόνο σε μεγάλες εταιρίες (κυρίως πολυεθνικές), καθώς και στους μεγάλους και αναγνωρισμένους αθλητικούς οργανισμούς, οι οποίοι υιοθετούν μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στο εμπορικό κομμάτι, αντιλαμβανόμενοι τόσο τις αυξημένες για έσοδα ανάγκες τους, όσο και τις δυνατότητες ανάπτυξής τους. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής των αρχών του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, εστιάζοντας ως μελέτη περίπτωσης στην ομάδα ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, θεωρείται ότι έχει ένα από τα πιο οργανωμένα τμήματα μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού, πραγματοποιώντας πολλαπλές δράσεις που ενισχύουν το brand name της ομάδας τόσο στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στο εξωτερικό.el
heal.abstractThe size of the sports industry in 2011 is estimated to have exceeded a value of € 273 billion. The same year, advertising spending worldwide totaled € 506 billion. The above figures show that sports and marketing are areas of particular interest for study. The methods and techniques employed by the companies’ managers, but also by the administrations of clubs, seem to be outdated and in no case be harmonized with the requirements of the modern business landscape. Exceptions can be found only in large companies (especially multinationals) and the large and recognized sports organizations, which adopt a more professional approach to the commercial part, realizing both increased revenue for their needs, and its growth potential. The aim of the thesis is to study the application of marketing principles in sports, focusing as a case study in the Olympiacos football team. The Olympiacos FC considered having one of the best organized marketing departments in sports, performing multiple actions that enhance the brand name of the team, both within the country and abroad.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΤο μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Μελέτη περίπτωσης: Το μάρκετινγκ της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός.el
heal.titleSports Marketing. Case Study: Olympiacos F.C.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαθλητικό μάρκετινγκ, Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.el
heal.keywordsports marketing, Olympiacos C.F.P.en
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.advisorID.emailntrihas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States