Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-Tourism: internet and information / communication technology in travel Industry.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑθανασοπούλου, Νικολέτταel
dc.creatorAthanasopoulou, Nikolettaen
dc.date.accessioned2017-02-23T12:02:32Z
dc.date.available2017-02-23T12:02:32Z
dc.date.issued2017-02-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8076
dc.description.abstractΗ ανθρώπινη ανάγκη για μετακίνηση έχει τις ρίζες της βαθιά μέσα στον χρόνο. Οι εξελίξεις στον τομέα της Αεροναυπηγικής, της ναυτιλίας και γενικότερα των μέσων μεταφοράς, έκανε την μετακίνηση γρηγορότερη και λιγότερο κουραστική. Το γεγονός αυτό, έδωσε ιδιαίτερη ώθηση στον Τουρισμό αναψυχής, ο οποίος σήμερα θεωρείται από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών και της Ελλάδος. Η Τουριστική Βιομηχανία, είναι από τις λίγες πλουτοπαραγωγικές πηγές, της οποίας η φύση της είναι πολύμορφη, απασχολώντας πολλούς κλάδους της οικονομίας, και για αυτό δύσκολα της αποδίδεται σαφής ορισμός. Για τον λόγο αυτό, αλλά και για τις ανάγκες της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας, θα χρησιμοποιηθεί ο ορισμός που καθιερώθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, καθώς στον ορισμό αυτόν περικλείονται όλες εκείνες οι έννοιες που καθορίζουν τι είναι το Τουριστικό Φαινόμενο.el
dc.description.abstractTravelling has always been one of the main traits of human nature. While the years were passing by, travelling has become one of the most concrete factors for many economies across the globe. As people’s needs change, the same happened to the form of travel industry. Travel industry has always been one of the biggest pioneers as it comes to the technology and communication advances. That was the reason why the travel industry professionals have always been the first who would use technology in the most effective way in order to enhance their quantity but without losing quality. Today everyone who works in the travel industry uses technology in order to retrieve or share information, while the consumer is able to search and find, compare and share information by just clicking a button.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleE-Tourism: χρήση του διαδικτύου και των τεχνολογιών πληροφορίας / επικοινωνίας στον τομέα του τουρισμού.el
dc.titleE-Tourism: internet and information / communication technology in travel Industry.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑθανασοπούλου, Νικολέτταel
heal.creatorNameAthanasopoulou, Nikolettaen
heal.publicationDate2017-02-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8076
heal.abstractΗ ανθρώπινη ανάγκη για μετακίνηση έχει τις ρίζες της βαθιά μέσα στον χρόνο. Οι εξελίξεις στον τομέα της Αεροναυπηγικής, της ναυτιλίας και γενικότερα των μέσων μεταφοράς, έκανε την μετακίνηση γρηγορότερη και λιγότερο κουραστική. Το γεγονός αυτό, έδωσε ιδιαίτερη ώθηση στον Τουρισμό αναψυχής, ο οποίος σήμερα θεωρείται από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων σε πολλές χώρες, μεταξύ αυτών και της Ελλάδος. Η Τουριστική Βιομηχανία, είναι από τις λίγες πλουτοπαραγωγικές πηγές, της οποίας η φύση της είναι πολύμορφη, απασχολώντας πολλούς κλάδους της οικονομίας, και για αυτό δύσκολα της αποδίδεται σαφής ορισμός. Για τον λόγο αυτό, αλλά και για τις ανάγκες της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας, θα χρησιμοποιηθεί ο ορισμός που καθιερώθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, καθώς στον ορισμό αυτόν περικλείονται όλες εκείνες οι έννοιες που καθορίζουν τι είναι το Τουριστικό Φαινόμενο.el
heal.abstractTravelling has always been one of the main traits of human nature. While the years were passing by, travelling has become one of the most concrete factors for many economies across the globe. As people’s needs change, the same happened to the form of travel industry. Travel industry has always been one of the biggest pioneers as it comes to the technology and communication advances. That was the reason why the travel industry professionals have always been the first who would use technology in the most effective way in order to enhance their quantity but without losing quality. Today everyone who works in the travel industry uses technology in order to retrieve or share information, while the consumer is able to search and find, compare and share information by just clicking a button.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleE-Tourism: χρήση του διαδικτύου και των τεχνολογιών πληροφορίας / επικοινωνίας στον τομέα του τουρισμού.el
heal.titleE-Tourism: internet and information / communication technology in travel Industry.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρισμός, διαδίκτυο, τουριστική ανάπτυξη, Web 2.0el
heal.keywordtoursm, internet, tourism development, Web 2.0en
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.advisorID.emailapladas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States