Μελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.
The study of social media networking for effective use in marketing.
Date
2017-03-02Author
Μπριτζολάκη, Ειρήνη
Πετράκη, Μαρία
Τσικνάκης, Μιχαήλ
Britzolaki, Eirini
Petraki, Maria
Tsiknakis, Michail
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληροφορούνται για προϊόντα και υπηρεσίες, να συγκρίνουν τιμές και να αγοράζουν από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο όποτε αυτοί το επιθυμούν και από την άνεση του σπιτιού τους.Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (SocialMedia) είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και ιδιαιτέρως των νέων. Με την ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης δόθηκε στους καταναλωτές η δυνατότητα να εκφράζονται για προϊόντα και υπηρεσίες και να ενημερώνονται από το διαδικτυακό κοινωνικό τους περίγυρο για αντίστοιχα θέματα. Παράλληλα, το γεγονός αυτό αποτέλεσε μία σημαντική ευκαιρία προβολής των επιχειρήσεων, αφού όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους, αλλά και τη σύναψη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σκιαγράφηση της στάσης των καταναλωτών προς την προώθηση επιχειρήσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων. Για την εκπλήρωση αυτού του σκοπού διενεργήθηκε σχετική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου. The development of Internet has greatly changed international commerce, since most of e-commerce is nowadays well developed and more and more consumers prefer the Internet for their purchases. Indeed, Internet enables consumers to be informed about products and services, while comparing prices and proceeding to purchases from international companies from the comfort of their home. Social Media Marketing is now an integral part of everyday life of many people, targeting mostly on young people. The development and wide use of social media has given consumers the opportunity to express their opinion and share it with their friends, while promoting products and services through word of mouth marketing. The main objective of the present study is the delineation of consumer attitudes towards business promotion through social media marketing. To fulfill this objective, a survey was conducted using an especially constructed questionnaire.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info