Εμφάνιση απλής εγγραφής

The study of social media networking for effective use in marketing.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπριτζολάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΠετράκη, Μαρίαel
dc.creatorΤσικνάκης, Μιχαήλel
dc.creatorBritzolaki, Eirinien
dc.creatorPetraki, Mariaen
dc.creatorTsiknakis, Michailen
dc.date.accessioned2017-03-02T10:01:46Z
dc.date.available2017-03-02T10:01:46Z
dc.date.issued2017-03-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8082
dc.description.abstractΗ εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληροφορούνται για προϊόντα και υπηρεσίες, να συγκρίνουν τιμές και να αγοράζουν από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο όποτε αυτοί το επιθυμούν και από την άνεση του σπιτιού τους.Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (SocialMedia) είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και ιδιαιτέρως των νέων. Με την ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης δόθηκε στους καταναλωτές η δυνατότητα να εκφράζονται για προϊόντα και υπηρεσίες και να ενημερώνονται από το διαδικτυακό κοινωνικό τους περίγυρο για αντίστοιχα θέματα. Παράλληλα, το γεγονός αυτό αποτέλεσε μία σημαντική ευκαιρία προβολής των επιχειρήσεων, αφού όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους, αλλά και τη σύναψη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σκιαγράφηση της στάσης των καταναλωτών προς την προώθηση επιχειρήσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων. Για την εκπλήρωση αυτού του σκοπού διενεργήθηκε σχετική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου.el
dc.description.abstractThe development of Internet has greatly changed international commerce, since most of e-commerce is nowadays well developed and more and more consumers prefer the Internet for their purchases. Indeed, Internet enables consumers to be informed about products and services, while comparing prices and proceeding to purchases from international companies from the comfort of their home. Social Media Marketing is now an integral part of everyday life of many people, targeting mostly on young people. The development and wide use of social media has given consumers the opportunity to express their opinion and share it with their friends, while promoting products and services through word of mouth marketing. The main objective of the present study is the delineation of consumer attitudes towards business promotion through social media marketing. To fulfill this objective, a survey was conducted using an especially constructed questionnaire.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.el
dc.titleThe study of social media networking for effective use in marketing.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπριτζολάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameΠετράκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΤσικνάκης, Μιχαήλel
heal.creatorNameBritzolaki, Eirinien
heal.creatorNamePetraki, Mariaen
heal.creatorNameTsiknakis, Michailen
heal.publicationDate2017-03-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8082
heal.abstractΗ εξέλιξη του διαδικτύου έχει αλλάξει κατά πολύ τα δεδομένα του εμπορίου, αφού πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί αρκετά και όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Μάλιστα το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληροφορούνται για προϊόντα και υπηρεσίες, να συγκρίνουν τιμές και να αγοράζουν από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο όποτε αυτοί το επιθυμούν και από την άνεση του σπιτιού τους.Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (SocialMedia) είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και ιδιαιτέρως των νέων. Με την ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης δόθηκε στους καταναλωτές η δυνατότητα να εκφράζονται για προϊόντα και υπηρεσίες και να ενημερώνονται από το διαδικτυακό κοινωνικό τους περίγυρο για αντίστοιχα θέματα. Παράλληλα, το γεγονός αυτό αποτέλεσε μία σημαντική ευκαιρία προβολής των επιχειρήσεων, αφού όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων με σκοπό την προώθηση των προϊόντων τους, αλλά και τη σύναψη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σκιαγράφηση της στάσης των καταναλωτών προς την προώθηση επιχειρήσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων. Για την εκπλήρωση αυτού του σκοπού διενεργήθηκε σχετική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου.el
heal.abstractThe development of Internet has greatly changed international commerce, since most of e-commerce is nowadays well developed and more and more consumers prefer the Internet for their purchases. Indeed, Internet enables consumers to be informed about products and services, while comparing prices and proceeding to purchases from international companies from the comfort of their home. Social Media Marketing is now an integral part of everyday life of many people, targeting mostly on young people. The development and wide use of social media has given consumers the opportunity to express their opinion and share it with their friends, while promoting products and services through word of mouth marketing. The main objective of the present study is the delineation of consumer attitudes towards business promotion through social media marketing. To fulfill this objective, a survey was conducted using an especially constructed questionnaire.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜελέτη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους στο μάρκετινγκ.el
heal.titleThe study of social media networking for effective use in marketing.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, electronic marketing, social mediaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States