Εμφάνιση απλής εγγραφής

Algorithms and processes for progressive graphics applications.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔεδούσης, Πασχάληςel
dc.creatorDedousis, Paschalisen
dc.date.accessioned2017-05-10T11:27:41Z
dc.date.available2017-05-10T11:27:41Z
dc.date.issued2017-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8185
dc.description.abstractΣε προηγούμενη δουλειά έχει προταθεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα προσαρμόσιμου πολυμεσικού υλικού για το Web3D χρησιμοποιώντας τα πρότυπα X3D και MPEG-DASH. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μετάδοση προσαρμόσιμου πολυμεσικού υλικού σε X3D σκηνές ακολουθώντας μια λογική η οποία είναι ελεύθερη από αρθρώματα. Ένα πρόβλημα που παραμένει όμως είναι το πώς μπορούμε να έχουμε μια καλή εκμετάλλευση του δικτύου όταν μεταδίδουμε διαφορετικά επίπεδα ποιότητας 3D γραφικών χρησιμοποιώντας μόνο ανοιχτά πρότυπα και χωρίς να αλλάξουμε την αναγνώσιμη από ανθρώπους μορφή περιγραφής του X3D. Όταν μεταδίδουμε διαφορετικά επίπεδα ποιότητας 3D γραφικών πρέπει να το κάνουμε με έναν συσσωρευτικό τρόπο έτσι ώστε να μπορούμε να επαναχρησιμοποιήσουμε τα κοινά δεδομένα γεωμετρίας. Έχοντας ως βάση την δημιουργία επιπέδων ποιότητας με προγραμματιστικό τρόπο αλλά και με το χέρι, χρειαζόμαστε μια ολοκληρωμένη λύση που να μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις δύο διαφορετικές μεθοδολογίες και η οποία θα βασίζεται σε σύγχρονα και αναδυόμενα πρότυπα. Ο προγραμματιστικός τρόπος δημιουργίας επιπέδων ποιότητας συνήθως απαιτεί την αλλαγή της δομής δεδομένων που χρησιμοποιείται για την περιγραφή του 3D μοντέλου. Αυτό σημαίνει πως ο πάροχος και ο καταναλωτής του περιεχομένου πρέπει να συμφωνήσουν εκ των προτέρων για το τι και το πως θα υλοποιηθεί. Με αυτόν τον τρόπο οδηγούμαστε σε ανά περίπτωση υλοποιήσεις. Επίσης όταν χρησιμοποιούμε την δεύτερη μεθοδολογία δημιουργίας επιπέδων ποιότητας, οι πιθανότητες είναι πως θα έχουμε κοινή πληροφορία μεταξύ των επιπέδων. Οπότε αν μεταδώσουμε τα επίπεδα αυτά ως ανεξάρτητες οντότητες θα έχουμε χαμηλή εκμετάλλευση του δικτύου. Για να ξεπεράσουμε τα θέματα αυτά προτείνουμε μια προσέγγιση του προβλήματος στην οποία το μεταδιδόμενο περιεχόμενο θα μας είναι αδιάφορο. Πιο συγκεκριμένα, στο ολοκληρωμένο περιβάλλον μετάδοσης 3D γραφικών που θα δώσουμε θα χρησιμοποιήσουμε συμπίεση δέλτα.el
dc.description.abstractIn previous work an integrated adaptation framework has been proposed for the Web3D, using the X3D and the MPEG-DASH standards. By fusing those two, one can deliver multimedia content adaptively in X3D scenes following the HTML5’s plug-in free mind set. Since then, a problem remains of how to have a good network utilization when delivering refined or coarser versions of 3D models by only using open and royalty free web standards and without destroying the X3D’s human readable representation form. When transmitting different levels of detail of a 3D model, we need to do it in a cumulative manner, thus preserving common geometry data. Considering the programmatically created and the hand crafted level of detail techniques, we need a way to support those two by offering an integrated solution based on current or emerging web standards. Programmatically creating levels of detail, often needs the change of the 3D model’s data structure. This means that the content provider and the content consumer must agree for the what and how to implement before runtime, thus driving into case per case solutions. Also, when following the hand-crafted approach, chances are that there is common geometry data in-between the levels of detail. So when delivering them as individual entities will result into poor bandwidth utilization. To alleviate these issues we will consider a context agnostic approach, namely delta encoding or delta compression, for transmitting levels of detail of 3D models in a unified environment.en
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑλγόριθμοι και διαδικασίες δημιουργίας γραφικών προοδευτικής εμφάνισης.el
dc.titleAlgorithms and processes for progressive graphics applications.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔεδούσης, Πασχάληςel
heal.creatorNameDedousis, Paschalisen
heal.publicationDate2017-05-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8185
heal.abstractΣε προηγούμενη δουλειά έχει προταθεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα προσαρμόσιμου πολυμεσικού υλικού για το Web3D χρησιμοποιώντας τα πρότυπα X3D και MPEG-DASH. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε μετάδοση προσαρμόσιμου πολυμεσικού υλικού σε X3D σκηνές ακολουθώντας μια λογική η οποία είναι ελεύθερη από αρθρώματα. Ένα πρόβλημα που παραμένει όμως είναι το πώς μπορούμε να έχουμε μια καλή εκμετάλλευση του δικτύου όταν μεταδίδουμε διαφορετικά επίπεδα ποιότητας 3D γραφικών χρησιμοποιώντας μόνο ανοιχτά πρότυπα και χωρίς να αλλάξουμε την αναγνώσιμη από ανθρώπους μορφή περιγραφής του X3D. Όταν μεταδίδουμε διαφορετικά επίπεδα ποιότητας 3D γραφικών πρέπει να το κάνουμε με έναν συσσωρευτικό τρόπο έτσι ώστε να μπορούμε να επαναχρησιμοποιήσουμε τα κοινά δεδομένα γεωμετρίας. Έχοντας ως βάση την δημιουργία επιπέδων ποιότητας με προγραμματιστικό τρόπο αλλά και με το χέρι, χρειαζόμαστε μια ολοκληρωμένη λύση που να μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις δύο διαφορετικές μεθοδολογίες και η οποία θα βασίζεται σε σύγχρονα και αναδυόμενα πρότυπα. Ο προγραμματιστικός τρόπος δημιουργίας επιπέδων ποιότητας συνήθως απαιτεί την αλλαγή της δομής δεδομένων που χρησιμοποιείται για την περιγραφή του 3D μοντέλου. Αυτό σημαίνει πως ο πάροχος και ο καταναλωτής του περιεχομένου πρέπει να συμφωνήσουν εκ των προτέρων για το τι και το πως θα υλοποιηθεί. Με αυτόν τον τρόπο οδηγούμαστε σε ανά περίπτωση υλοποιήσεις. Επίσης όταν χρησιμοποιούμε την δεύτερη μεθοδολογία δημιουργίας επιπέδων ποιότητας, οι πιθανότητες είναι πως θα έχουμε κοινή πληροφορία μεταξύ των επιπέδων. Οπότε αν μεταδώσουμε τα επίπεδα αυτά ως ανεξάρτητες οντότητες θα έχουμε χαμηλή εκμετάλλευση του δικτύου. Για να ξεπεράσουμε τα θέματα αυτά προτείνουμε μια προσέγγιση του προβλήματος στην οποία το μεταδιδόμενο περιεχόμενο θα μας είναι αδιάφορο. Πιο συγκεκριμένα, στο ολοκληρωμένο περιβάλλον μετάδοσης 3D γραφικών που θα δώσουμε θα χρησιμοποιήσουμε συμπίεση δέλτα.el
heal.abstractIn previous work an integrated adaptation framework has been proposed for the Web3D, using the X3D and the MPEG-DASH standards. By fusing those two, one can deliver multimedia content adaptively in X3D scenes following the HTML5’s plug-in free mind set. Since then, a problem remains of how to have a good network utilization when delivering refined or coarser versions of 3D models by only using open and royalty free web standards and without destroying the X3D’s human readable representation form. When transmitting different levels of detail of a 3D model, we need to do it in a cumulative manner, thus preserving common geometry data. Considering the programmatically created and the hand crafted level of detail techniques, we need a way to support those two by offering an integrated solution based on current or emerging web standards. Programmatically creating levels of detail, often needs the change of the 3D model’s data structure. This means that the content provider and the content consumer must agree for the what and how to implement before runtime, thus driving into case per case solutions. Also, when following the hand-crafted approach, chances are that there is common geometry data in-between the levels of detail. So when delivering them as individual entities will result into poor bandwidth utilization. To alleviate these issues we will consider a context agnostic approach, namely delta encoding or delta compression, for transmitting levels of detail of 3D models in a unified environment.en
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΑλγόριθμοι και διαδικασίες δημιουργίας γραφικών προοδευτικής εμφάνισης.el
heal.titleAlgorithms and processes for progressive graphics applications.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαλγόριθμος, γραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστή, πρότυπο X3D, κωδικοποίηση δέλταel
heal.keywordalgorithm, computer graphics, X3D standard, delta encodingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorID.emailamalamos@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States