heal.creatorName | Δεδούσης, Πασχάλης | el |
heal.creatorName | Dedousis, Paschalis | en |
heal.publicationDate | 2017-05-10 | |
heal.identifier.primary | http://hdl.handle.net/20.500.12688/8185 | |
heal.abstract | Σε προηγούμενη δουλειά έχει προταθεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα
προσαρμόσιμου πολυμεσικού υλικού για το Web3D χρησιμοποιώντας τα πρότυπα X3D
και MPEG-DASH. Συνδυάζοντας αυτά τα δύο, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε
μετάδοση προσαρμόσιμου πολυμεσικού υλικού σε X3D σκηνές ακολουθώντας μια
λογική η οποία είναι ελεύθερη από αρθρώματα. Ένα πρόβλημα που παραμένει όμως
είναι το πώς μπορούμε να έχουμε μια καλή εκμετάλλευση του δικτύου όταν μεταδίδουμε
διαφορετικά επίπεδα ποιότητας 3D γραφικών χρησιμοποιώντας μόνο ανοιχτά πρότυπα
και χωρίς να αλλάξουμε την αναγνώσιμη από ανθρώπους μορφή περιγραφής του X3D.
Όταν μεταδίδουμε διαφορετικά επίπεδα ποιότητας 3D γραφικών πρέπει να το
κάνουμε με έναν συσσωρευτικό τρόπο έτσι ώστε να μπορούμε να
επαναχρησιμοποιήσουμε τα κοινά δεδομένα γεωμετρίας. Έχοντας ως βάση την
δημιουργία επιπέδων ποιότητας με προγραμματιστικό τρόπο αλλά και με το χέρι,
χρειαζόμαστε μια ολοκληρωμένη λύση που να μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις δύο
διαφορετικές μεθοδολογίες και η οποία θα βασίζεται σε σύγχρονα και αναδυόμενα
πρότυπα.
Ο προγραμματιστικός τρόπος δημιουργίας επιπέδων ποιότητας συνήθως απαιτεί
την αλλαγή της δομής δεδομένων που χρησιμοποιείται για την περιγραφή του 3D
μοντέλου. Αυτό σημαίνει πως ο πάροχος και ο καταναλωτής του περιεχομένου πρέπει να
συμφωνήσουν εκ των προτέρων για το τι και το πως θα υλοποιηθεί. Με αυτόν τον τρόπο
οδηγούμαστε σε ανά περίπτωση υλοποιήσεις. Επίσης όταν χρησιμοποιούμε την δεύτερη
μεθοδολογία δημιουργίας επιπέδων ποιότητας, οι πιθανότητες είναι πως θα έχουμε κοινή
πληροφορία μεταξύ των επιπέδων. Οπότε αν μεταδώσουμε τα επίπεδα αυτά ως
ανεξάρτητες οντότητες θα έχουμε χαμηλή εκμετάλλευση του δικτύου.
Για να ξεπεράσουμε τα θέματα αυτά προτείνουμε μια προσέγγιση του
προβλήματος στην οποία το μεταδιδόμενο περιεχόμενο θα μας είναι αδιάφορο. Πιο
συγκεκριμένα, στο ολοκληρωμένο περιβάλλον μετάδοσης 3D γραφικών που θα δώσουμε
θα χρησιμοποιήσουμε συμπίεση δέλτα. | el |
heal.abstract | In previous work an integrated adaptation framework has been proposed for the
Web3D, using the X3D and the MPEG-DASH standards. By fusing those two, one can
deliver multimedia content adaptively in X3D scenes following the HTML5’s plug-in
free mind set. Since then, a problem remains of how to have a good network utilization
when delivering refined or coarser versions of 3D models by only using open and royalty
free web standards and without destroying the X3D’s human readable representation
form.
When transmitting different levels of detail of a 3D model, we need to do it in a
cumulative manner, thus preserving common geometry data. Considering the
programmatically created and the hand crafted level of detail techniques, we need a way
to support those two by offering an integrated solution based on current or emerging web
standards.
Programmatically creating levels of detail, often needs the change of the 3D
model’s data structure. This means that the content provider and the content consumer
must agree for the what and how to implement before runtime, thus driving into case per
case solutions. Also, when following the hand-crafted approach, chances are that there is
common geometry data in-between the levels of detail. So when delivering them as
individual entities will result into poor bandwidth utilization.
To alleviate these issues we will consider a context agnostic approach, namely
delta encoding or delta compression, for transmitting levels of detail of 3D models in a
unified environment. | en |
heal.language | Αγγλικά | el |
heal.language | English | en |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. | el |
heal.academicPublisher | T.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineering | en |
heal.title | Αλγόριθμοι και διαδικασίες δημιουργίας γραφικών προοδευτικής εμφάνισης. | el |
heal.title | Algorithms and processes for progressive graphics applications. | en |
heal.type | Πτυχιακή Εργασία | el |
heal.type | Bachelor thesis | en |
heal.keyword | αλγόριθμος, γραφικά ηλεκτρονικού υπολογιστή, πρότυπο X3D, κωδικοποίηση δέλτα | el |
heal.keyword | algorithm, computer graphics, X3D standard, delta encoding | en |
heal.access | free | el |
heal.advisorName | Μαλάμος, Αθανάσιος | el |
heal.advisorName | Malamos, Athanasios | en |
heal.advisorID.email | amalamos@ie.teicrete.gr | |
heal.academicPublisherID | Τ.Ε.Ι. Κρήτης | el |
heal.academicPublisherID | T.E.I. of Crete | en |
heal.fullTextAvailability | true | el |
tcd.distinguished | false | el |
tcd.survey | false | el |