Εμφάνιση απλής εγγραφής

The consequences of institutional care on the psychosocial identity of children.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜητράκη, Αριστέαel
dc.creatorΜυλωνάκη, Ηλιάνναel
dc.creatorΠαπαδοπούλου, Αλεξάνδραel
dc.creatorMitraki, Aristeaen
dc.creatorMylonaki, Iliannaen
dc.creatorPapadopoulou, Alexandraen
dc.date.accessioned2017-05-22T11:33:26Z
dc.date.available2017-05-22T11:33:26Z
dc.date.issued2017-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8216
dc.description.abstractΣκοπός: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της ιδρυματικής φροντίδας στην ψυχοκοινωνική ταυτότητα των παιδιών, τα οποία φιλοξενούνταν στο ίδρυμα κατά την εφηβική τους ηλικία. Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη είναι μία ποιοτική έρευνα. Για την συλλογή των πληροφοριών χρησιμοποιήσαμε την ημι-δομημένη συνέντευξη και δυο διαφορετικά δείγματα από το νομό Ηρακλείου. Το πρώτο δείγμα αποτελείτο από επιστήμονες και φροντιστές που εργάζονταν σε ιδρύματα παιδικής προστασίας της περιοχής και το δεύτερο δείγμα από ενήλικα άτομα που έζησαν σε αυτά τα ιδρύματα ως φιλοξενούμενοι κατά την εφηβική τους ηλικία. Αποτελέσματα: Από την ανάλυση των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν από το δείγμα των ειδικών, προέκυψε ότι τα παιδιά έχουν δύσκολη εφηβεία και υπάρχει δυσκολία ένταξης στο ίδρυμα αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Η συμπεριφορά τους απέναντι στους φροντιστές είναι πολλές φορές αντιδραστική, κυρίως όταν περιορίζεται η ελευθερία τους. Οι πρώην φιλοξενούμενοι του ιδρύματος ανέφεραν ότι αν και ήταν δύσκολο να μένουν σε ίδρυμα και να είναι μακριά από τις οικογένειές τους, παρ' όλο που κρατούσαν συχνή επαφή. Τα παιδιά ζουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα στο ίδρυμα και η ύπαρξη μη εξειδικευμένου προσωπικού δυσκολεύει τα παιδιά στην ομαλή προσαρμογή και επιβίωση μέσα σε αυτό. Τα παιδιά απομονώνονται από το κοινωνικό περιβάλλον εκτός του ιδρύματος λόγω φόβου για αρνητική κριτική ως προς τη διαμονή τους στο ίδρυμα και τείνουν να δημιουργούν σχέσεις με άτομα εντός του ιδρύματος. Συμπέρασμα: Η έρευνα έδειξε ότι τα άτομα που φιλοξενούνταν κατά την εφηβική τους ηλικία σε κάποιο ίδρυμα επηρεάζονται σε πολλούς τομείς στην ενήλικη ζωή τους. Το ίδρυμα παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του χαρακτήρα των παιδιών και στον τρόπο που αντιλαμβάνονται τη ζωή και την κοινωνία. Όταν τα παιδιά αποχωρούν από το ίδρυμα και γίνονται ενήλικες, συνειδητοποιούν ότι το ίδρυμα ήταν για αυτά μία θετική εμπειρία, κάτι το οποίο έρχεται σε αντίθεση με τις απόψεις των ειδημόνων, οι οποίοι πιστεύουν ότι το ίδρυμα έχει αρνητικές συνέπειες στη μετέπειτα ζωή των παιδιών.el
dc.description.abstractAim: The aim of the present study is to investigate and analyze the consequences of institutional care on the psycho-social identity of children institutionalized during their puberty. Methodology: The methodology used in the current study is qualitative study, using face-to-face interviews. The target population consisted of experts and caregivers working in institutions of child protection and children that have lived for a long time during their adolescence in an institution. All interviews were conducted in the city of Heraklion. Analyze: According to the information we gathered from the scientific staff and the caregivers, most of the children were committed to an institution when they were already teenagers and this made it difficult for them to create relationships with other children, as well as become an active member of the society. Teenagers often adopted a reactive behavior towards their caregivers especially when their freedom was restricted. Children themselves seemed to feel uncomfortable living in an institution, away from their families, even though they have the chance to contact with them often. Children use to isolate themselves from the social life outside the institution because they fear others' negative opinion. That way, the only relations they can create are the ones with other children living in the same institution. Conclusion: According to our research, we concluded that the psycho-social identity of children who lived in an institution during their adolescence is affected in many ways, such as their character, their social life and the way they react with their own family. Moreover, children in their adult life found themselves realizing that overall the institution was a positive experience for them. The scientific staff and the caregivers, on the other hand, believe that living in an institution affects in a negative way children's adult life.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟι επιπτώσεις της ιδρυματικής φροντίδας στην ψυχοκοινωνική ταυτότητα των παιδιών.el
dc.titleThe consequences of institutional care on the psychosocial identity of children.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜητράκη, Αριστέαel
heal.creatorNameΜυλωνάκη, Ηλιάνναel
heal.creatorNameΠαπαδοπούλου, Αλεξάνδραel
heal.creatorNameMitraki, Aristeaen
heal.creatorNameMylonaki, Iliannaen
heal.creatorNamePapadopoulou, Alexandraen
heal.publicationDate2017-05-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8216
heal.abstractΣκοπός: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι επιπτώσεις της ιδρυματικής φροντίδας στην ψυχοκοινωνική ταυτότητα των παιδιών, τα οποία φιλοξενούνταν στο ίδρυμα κατά την εφηβική τους ηλικία. Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη είναι μία ποιοτική έρευνα. Για την συλλογή των πληροφοριών χρησιμοποιήσαμε την ημι-δομημένη συνέντευξη και δυο διαφορετικά δείγματα από το νομό Ηρακλείου. Το πρώτο δείγμα αποτελείτο από επιστήμονες και φροντιστές που εργάζονταν σε ιδρύματα παιδικής προστασίας της περιοχής και το δεύτερο δείγμα από ενήλικα άτομα που έζησαν σε αυτά τα ιδρύματα ως φιλοξενούμενοι κατά την εφηβική τους ηλικία. Αποτελέσματα: Από την ανάλυση των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν από το δείγμα των ειδικών, προέκυψε ότι τα παιδιά έχουν δύσκολη εφηβεία και υπάρχει δυσκολία ένταξης στο ίδρυμα αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Η συμπεριφορά τους απέναντι στους φροντιστές είναι πολλές φορές αντιδραστική, κυρίως όταν περιορίζεται η ελευθερία τους. Οι πρώην φιλοξενούμενοι του ιδρύματος ανέφεραν ότι αν και ήταν δύσκολο να μένουν σε ίδρυμα και να είναι μακριά από τις οικογένειές τους, παρ' όλο που κρατούσαν συχνή επαφή. Τα παιδιά ζουν για μεγάλα χρονικά διαστήματα στο ίδρυμα και η ύπαρξη μη εξειδικευμένου προσωπικού δυσκολεύει τα παιδιά στην ομαλή προσαρμογή και επιβίωση μέσα σε αυτό. Τα παιδιά απομονώνονται από το κοινωνικό περιβάλλον εκτός του ιδρύματος λόγω φόβου για αρνητική κριτική ως προς τη διαμονή τους στο ίδρυμα και τείνουν να δημιουργούν σχέσεις με άτομα εντός του ιδρύματος. Συμπέρασμα: Η έρευνα έδειξε ότι τα άτομα που φιλοξενούνταν κατά την εφηβική τους ηλικία σε κάποιο ίδρυμα επηρεάζονται σε πολλούς τομείς στην ενήλικη ζωή τους. Το ίδρυμα παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του χαρακτήρα των παιδιών και στον τρόπο που αντιλαμβάνονται τη ζωή και την κοινωνία. Όταν τα παιδιά αποχωρούν από το ίδρυμα και γίνονται ενήλικες, συνειδητοποιούν ότι το ίδρυμα ήταν για αυτά μία θετική εμπειρία, κάτι το οποίο έρχεται σε αντίθεση με τις απόψεις των ειδημόνων, οι οποίοι πιστεύουν ότι το ίδρυμα έχει αρνητικές συνέπειες στη μετέπειτα ζωή των παιδιών.el
heal.abstractAim: The aim of the present study is to investigate and analyze the consequences of institutional care on the psycho-social identity of children institutionalized during their puberty. Methodology: The methodology used in the current study is qualitative study, using face-to-face interviews. The target population consisted of experts and caregivers working in institutions of child protection and children that have lived for a long time during their adolescence in an institution. All interviews were conducted in the city of Heraklion. Analyze: According to the information we gathered from the scientific staff and the caregivers, most of the children were committed to an institution when they were already teenagers and this made it difficult for them to create relationships with other children, as well as become an active member of the society. Teenagers often adopted a reactive behavior towards their caregivers especially when their freedom was restricted. Children themselves seemed to feel uncomfortable living in an institution, away from their families, even though they have the chance to contact with them often. Children use to isolate themselves from the social life outside the institution because they fear others' negative opinion. That way, the only relations they can create are the ones with other children living in the same institution. Conclusion: According to our research, we concluded that the psycho-social identity of children who lived in an institution during their adolescence is affected in many ways, such as their character, their social life and the way they react with their own family. Moreover, children in their adult life found themselves realizing that overall the institution was a positive experience for them. The scientific staff and the caregivers, on the other hand, believe that living in an institution affects in a negative way children's adult life.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΟι επιπτώσεις της ιδρυματικής φροντίδας στην ψυχοκοινωνική ταυτότητα των παιδιών.el
heal.titleThe consequences of institutional care on the psychosocial identity of children.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordιδρυματική φροντίδα, ίδρυμα παιδική προστασίας, παιδί, έφηβος, κοινωνική ταυτότηταel
heal.keywordinstitutional care, child care institution, child, adolescent, social identityen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουκούλη, Σοφίαel
heal.advisorNameKoukouli, Sofiaen
heal.advisorID.emailkoukouli@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States